Lage bloeddruk

[quote quote=10468462]Hoi. Hier 32 weken en nog steeds 100/60. Ik heb echt even moeten zoeken wat voor mij werkte. Paar keer net niet flauwgevallen. Nu sinds 2 weken heb ik door dat die dropkogels/salmiakjes om op te zuigen best goed werken bij mij. Zodra ik me al een beetje niet lekker voel neem ik er stuk of 3. En dan gaat het echt wel weer beetje beter daarna. Daarnaast werk ik al best lang niet meer en neem ik echt heel erg veel rust. Wat ik echt verschrikkelijk vind maar ik merk gewoon aan mn lichaam dat ik niet alles kan wat ik kon. Hopelijk vind je iets wat voor jou werkt. Groetjes[/quote]
Dankjewel voor de tip ik ga die dropjes zo even halen hoop dat die helpen 
Lig nu vooral veel op de bank als ik wat doe heb ik het gevoel dat ik flauw ga vallen
Werk nog wel maar heel fijn is het echt niet 
Heb ook erg last van me bekken 
 
Ah ja je kan je echt ellendig van voelen he. Ik kan oprecht zeggen dat ik nog nooit zo moe ben geweest in mijn leven. En dan heb ik het al een keer meegemaakt met een dochter van 3.5. Soms was op de bank liggen al zwaar en heb echt ff paar hele zware weken gehad. Nu sinds een paar dagen gaat het iets beter maar zat er echt even helemaal doorheen en zag soms geen einde.

Maar uiteindelijk weten we waarvoor we het doen. En komt er toch echt vast een einde aan haha. Hopen dat je wat vind dat werkt.
 
In eerste instantie vrolijk doorgewerkt maar nu is mijn lijf er klaar mee. Ik heb fysiek best intensief werk (dagbesteding verstandelijk beperkten met agressie en laag ontwikkelingsniveau) en nu even een weekje thuis op de bank in de hoop dat er iets uit mijn bloed komt qua ijzergehalte om te tackelen, dan hopelijk weer aan het werk, wellicht wel in aangepaste vorm, maar makkelijk is het zeker niet idd. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik eigenlijk ook niet zo goed weet hoe ik het doe haha
 
Heel herkenbaar. Ik heb altijd al een hele lage bloeddruk gehad en bij de 20 weken echo was hij op zijn allerlaagst. Een apotheker adviseerde mij om ORS te nemen, werkte bij mij erg goed op mijn slechte dagen.
 
Hier ook een lage bloeddruk, eigenlijk altijd al gehad. Bij 13 weken bij verloskundige 100/50 ongeveer. Zij gaf aan dat je er eigenlijk heel weinig aan kunt doen. Alle oplossingen zijn korte termijn oplossingen, als je je echt flauw voelt inderdaad even wat zouts en dextro nemen. Zo heb ik naar mijn werk standaard drinkboullion in de tas zitten wat ik neem vlak voordat ik naar huis moet rijden (1,5 uur). Voor de rest is het aanpassen van je dagelijkse dingen, niet te lang staan, rustig opstaan en bewegingen rustig maken, niet te snel omdraaien etc.
 
Terug
Bovenaan