Lage bloeddruk

Hoi!

Ik heb juist een wat hoge bloedruk. Ik verwacht ook echt dat ie in de zwangerschap alleen maar hoger gaat worden...
De eerste keer was ie 140/85 is nog netjes maar iets lager is wel beter. De gyn heeft er nog niks over gezegd en dan laat ik het maar zo. Maar ik heb zo'n hoge pols, en ik heb gelezen dat je pols in een zwangerschap 20 slagen hoger wordt!!!!

Hoog is bij mij al snel 90-120 per min.
Dus voor mij geen drop!

Ester

Voor mij ook helaas niet...Heb ook hoge bloeddruk en hier 3 keer per dag medicijnen voor. Wat ik wel heb is dat hij soms ineens met warm weer erg laag wordt...erge schommelingen dus soms. Idd iets zouts (hihihi maar niet teveel)  helpt dan of even   rustig zitten. Af en toe met de hoofd tussen de benen als je bijna dreigt om te vallen. En regelmatig eten, niet te lang wachten met eten dus.

Lastig hoor die duizeligheid. Mijn normale bloeddruk is 90/70 en nu zit ik iets hoger. Niet te snel omhoog komen/opstaan en verder doe ik er eigenlijk weinig aan. Ik denk dat het scheelt dat ik het altijd laag heb gehad tezamen met een veel te laag ijzergehalte, dat went dan dus wel. Uiteindelijk is het wel gezond he een lage bloeddruk.
Sterkte!
D

Terug
Bovenaan