Lage bloeddruk

hallo,

ik had in het begin ook een lage bloeddruk 100/50 en dat voelde ik ook wel. ik ben toen munt drop gaan eten, wel die zoete maar het helpt wel bij mij. nu heb ik een bloeddruk van 130/72 dus goed. ik weet niet wat mijn normale bloeddruk is want die is nog nooit op gemeten. ik vraag me af wat me bloeddruk is bij de volgende controle.

groetjes
peetje

Ik ben nu 21 weken en een beetje en sinds een week ook een lage bloeddruk, mn onderdruk schommelt tussen de 40 en 55, en mn bovendruk komt niet hoger dan 110. Volgens de vk is het heel normaal in deze periode van de zwangerschap en alleen maar goed voor de baby, maar ja, je kan je er wel flink beroerd door voelen... Ben vaak duizelig en zie sterretjes als ik even snel opsta...
Ook hier de tips gekregen van zoute drop, bouillon, extra veel drinken etc, maar vooral ook het luisteren naar je lichaam en veel rust nemen.

in sportdrankjes zitten ook minerale zouten, samen met suikers en toegevoegde vitamines.

eigenlijk alles wat je met zweten verliest.

bij mij heeft het de afgelopen paar hete dagen goed geholpen.

Mijn bloeddruk was ook aan de wat lage kant. Niets om me zorgen over te maken vertelde de VK.
Volgens mij had ik iets van 90/65

Ik was vorige week ook bijna flauwgevallen... wat een eng iets was dat zeg! En heb regelmatig het gevoel dat ik "te snel omhoog ben gegaan".
VK adviseerde mij ook om dropjes te eten.
Helemaal prima, want ik had mij juist van t weekend een paar zakken dropsleutels gehaald! Yam yam!!

Terug
Bovenaan