lakentje / dekentje / slaapzak

Mijn dochter is nu 10wk en slaapt al 3-4wk in een slaapzakje aangezien ze haar hele bed 'doorkruipt'.
Omdat ze nog een beetje klein is voor de kleinste slaapzak heb ik de armgaten wat kleiner gemaakt doormiddel van een paar steekjes, die kan ik binnekort gewoon loshalen!
s'nachts heeft ze ook een dekentje als extra, maar dan ligt ze bij ons in de wieg en kan dus zowiezo niet draaien!
 
hallo, mijn dochtertje is 10/11 weken en slaapt sinds 1 week in een slaapzakje omdat ze naar boven kruipt en het hydrofiel luier van het bedje rukte en over haar hoofd legde!!!
nu lekker rustig in bed :)
 
ons dochtertje ging met 6 weken haar hele bedje al door op haar rug. We konden zo een paar keer per nacht eruit omdat madam het koud het als ze onder haar dekentje was uit gekropen. We hebben haar toen in een slaapzak gelegd. Dat vond ze heerlijk. Ze slaapt er nu nu steeds in en ze is bijna 6 maanden. Zorg er wel voor dat de zak niet te klein of te groot is. Vooral het hoofdgat moet je goed nakijken zodat je kindje haar hoofd niet naar binnen kan trekken.

Sanne gaat nog steeds heel haar bedje door en draait ook op haar buik met de zak maar ze slaapt lekker en heeft het lekker warm.
 
Terug
Bovenaan