lakentjes probleem

Hallo,

Ik sluit me aan bij het bericht van de combisleeper.
Mijn dochter Renée van 2,5 jaar en zoon Chris van 3,5 maand slapen er allebei in en het is gewoon geweldig, het is een vierseizoenendekbed/ slaapzak ineen en blijft mooi in de was.
Ik zou niets anders willen voor mijn kinderen, echt niet.
Je krijgt hem regelmatig cadeau bij een abonnement van de ouders van nu, de grotere maat heb ik zelf gekocht.

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie tips! Ik voel denk ik het meeste voor de combisleeper, maar wat is hij inderdaad duur zeg. Dat is wel ontzettend jammer. Ik ga eerst de andere tips eens uitproberen om te zien of die werken.

Bedankt!

Hanneke en Hjerre

Hoi,
Ik heb ook gekeken na de combi sleeper,die van 0 tot 1 jaar.Maar mij lijken de armsgaten zo groot,is of lijkt het maar zo?En hoe zit het met de hals,kan het kindje er niet inkruipen zeg maar?
Groetjes Gaby.

De hals is voor onze dochter zeker niet te groot. Ze lag er met anderhalve week al in. Zeker met de mouwen erin zit je ook niet  met de armsgaten. De mouwen zijn overigens goed om te slaan hoor, dat heb ik bij Renée de eerste weken ook gedaan.

Misschien is het een leuk idee als Sinterklaascadeau of Kerstcadeau van grootouders. Een groter plezier dan heerlijk slapen, kun je een baby niet doen volgens mij.

Groetjes,
Evelien mv Renée (11 wkn)

je hebt ook dekbedjes van dat soort badstof. die mag je gewoon gebruiken. ze verkopen ze bij de prenatal gewoon.
onze zoon slaapt er zeer goed onder.
Hij heeft ook gewoon een dekentje en een lakentje maar hij slaapt lekkerder onder zijn dekbedje.dan slaapt hij tot 8.30 uur en ooit moet ik hem nog wakker maken.

inge mv teun 3mnd

Terug
Bovenaan