Landal of Centerparcs?

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ben opzoek naar een vakantiepark, voor een weekje weg in December, wie heeft er ervaring met Twenshaarveld van Landal? Dit ivm de Nutricia korting
Of met de Centerparcs parken richting het noorden?

Graag hoor ik jullie ervaringen, zeker de gene die beide soorten hebben geprobeerd. Aan het einde van de dag boeken.... lekker...

Liefs Nanda

Wij zijn jaren naar centerparcs geweest en ik vindt het geweldig, alleen we gaan vaak samen met vrienden en nu we allebei kinderen hebben moeten we een 8 persoonshuisje hebben en die vindt ik echt belachelijk duur.
Vorig jaar zijn we dus voor het eerst naar landal gegaan (parc sandur in emmen)  ongeveer de helft van het geld en zelfs een wasmachine en een droger in het huisje. Het zwembad is minder dan bij centerparcs maar dat maakt voor onze kinderen nog niet zoveel uit. Parkplaza was ook minder (geen winkeltjes alleen een supermarkt) maar het is ons prima bevallen. Er zat een leuke binnenspeeltuin bij voor de kinderen.

Dus voorlopig gaan wij voor landal en als de kinderen wat groter zijn kijken we wel verder.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Veel plezier met het uitzoeken,
Liefs sandra

Als je naar twenhaarsveld gaat dan zit je wel heel erg dicht bij mij in de buurt.
Niet dat je wat aan deze informatie hebt

Persoonlijk kies ik ook nog even voor Landal.
Het is er inderdaad een heeeeeel stuk goedkoper en die Plazam, daar hecht ik toch niet zoveel waarde aan. Ook het geweldige zwembad van Centerparks, doet me niet zoveel. En Stef al helemaal niet! Dus wij gaan ook (maandag dus...) naar Landal.

Succes!
Liefs Annet

Nou dan komen we gezellig eens bij jullie langs, dan kunnen de Tess samen spelen!

Denk dat we naar Landal gaan en dat het Twenhaarsveld (zit steeds te twijfelen aan de plaats van de s)  wordt.

Ik wacht nog even wat reacties af... het is nu 2-0 voor Landal.

Groetjes en jullie alvast een fijne vakantie!

Nou dan wil ik me er ook nog wel even tegenaan bemoeien hoor haha:

Landal is heerlijk ruim, mooie huisjes (niet supernieuw waar wij waren: coldenhove en vennebos), prima locatie en niet heel duur buiten het seizoen. En met een puk van bijna 1,5 maakt het toch niet uit dat er geen megajunglezwembad met een 300meter lange glijbaan bij is.

En ook met grotere pukken kun je nog lang wegkomen met een bos, een kleine speeltuin en een bak water die voor een zwembad door moet gaan haha.

Heel veel plezier en nu is het al 3-0 voor Landal

Groetjes
Susan

Hoihoi,
Wij gaan meestal 2 keer per jaar naar een park van Landal,aleen Twenhaarsveld ken ik niet.
Center parcs vind ik veel te duur!
Voor  het noorden kan ik je helaas ook geen tips geven aangezien ik zelf in het noorden woon en juist andere richtingen kies.
Zelf ben ik helemaal gecharmeerd van Landgoed 't Loo,echt een mooi park,op de veluwe.
Ook Rabbit hill(ook veluwe)vind ik een super park!
Succes met kiezen!
Groetjes Tanja.

Wij gingen vroeger (bij ons thuis) altijd naar Center Parcs, en dat is ons altijd goed bevallen. We gaan in december nog een weekendje naar duitland Center Parcs bij winterberg....gezellig..!!
MAAR ik moet wel zeggen, wij hadden veel korting, personeelsaanbieding van de Rabo waar manlief werkt...Nu zijn we 300 euro kwijt (incl. alles) voor een Deluxe huisje..(of ben ik heel erg verwend en is dat ook nog veel?!?!?)

Dus nu 3-1 voor Landal....

Groetjes,
Patty

Terug
Bovenaan