Landal of Centerparcs?

Landal!!

Ben nu aan het zoeken voor een weekje weg eind van deze maand. We willen graag naar Limburg. Zijn al 2 keer op Texel geweest, in een huisje met sauna en zonnebank en open haard. Dat vind ik in dit  jaargetijde echt ultiem genieten!

Vanavond ook maar boeken...

Ellen mv Julian

wij waren ook aan het twijvelen,,,,
we willen graag volgend jaar iets boeken voor een midweek.
Centerparcs is een stuk duurder....echt niet normaal daarvoor kan ik naar spanje.
Wij zitten te denken aan vennebos..ik lees hier dat dat wel leuk is...?
van Landal dus.........
groetjes piewie

OOk hier landal! Gewoon voor de prijs kwaltiteit verhouding en voor kinderen van onze leeftijdsgroep is het zwembad prima!

Qua huisjes zeg ik Landal....veel netter en luxer

Qua park en bezigheid voor de kleintjes zeg ik Centerparcs...hier kun je heerlijk zwemmen en de meeste Landals hebben geen groot zwembad....ook eten de kleintjes gratis mee bij Centerparc

Bij Centerparcs krijgt je jongegezinnenkorting.....en de Eemhof is het leukst daar zijn wij in september ook geweest.....

succes met plannen

Liefs Denise

Wij zijn nu een paar keer bij hoogeboom vakanties in een huisje geweest en dat is ook erg goed bevallen. Qua prijs een stuk goedkoper dan Landal of Center Parcs. De faciliteiten zijn wel iets kleiner dan bij center parcs maar toch nog genoeg te doen voor de kids en ook vaak subtropisch zwembad. Je kan ook eens kijken op bungalows.nl daar staan vaak leuke aanbiedingen. Wij zijn met Hoogeboom in Drenthe geweest: hunzedal. Was erg leuk en het huisje deed echt niet onder voor die in Centerparcs.

Ik zeg LANDAL.....

Toen we nog met zijn 2en waren gingen we altijd naar Center Parcs en dan in een Vip huisje. Heerlijk toeven met zijn 2en. Ook de plaza was gezellig en het bad natuurlijk.
Maar toen Jorick geboren was zijn we omgeswitchd naar Landal, vind het qua prijs heel erg aantrekkelijk, wij gaan elk jaar naar het Vennenbos en afgelopen zomer zijn we 2 weken geweest voor de prijs van 1 week centerparcs. De plaza is precies als die van Centerparcs. En het bad vond ik veel netter. Ook Rabbit Hill is een aanrader. Alleen vond Jorick Bollo de Beer niet een succes....

Voor mij echt geen CP meer.

Jolanda

Hey!

Sorry, ik stem voor CP.... Wij gingen met zijn tweeen ook altijd lekker vippen, heerlijk die dure luxe van een sauna en whatever in je huisje.
Toen Thomas 10 weken was zijn wij naar landal geweest voor een weekend, wat een vreselijk goor huisje was dat zeg! dat de luier-emmer van de vorige bewoning nog niet verschoond was is maar één klein goor voorbeeld. ( en geloof me: een stinkend voorbeeld!) Wel super daar was het zwembad en de plaza waar je overal je flesje kan warmen in magnetrons en waar ze nergens moeilijk doen over buggy's en/of maxi-cosi's in winkels e.d.
Het huisje was voor ons doorslaggevend om in december lekker weer een weekend naar CP te gaan...

-X- marieke

En de winnaar is LANDAL, we gaan van 3 t/m 7 december naar Twenhaarsveld, ik heb er zo'n zin in!!!

Bedankt voor jullie adviezen!

Liefs Nanda

Terug
Bovenaan