Landelijke meeting... wat zijn de wensen?

A

Anoniem

Guest
N.a.v. de zuidelijke meeting op 8-9 zijn er al wat ideeen over een landelijke meeting georganiseerd. Ik neem bij deze maar even het voortouw hierin om het e.e.a. te peilen.

Het idee is om hem in januari 2008 op een centrale plek in NL te doen. In januari zijn er natuurlijk veel kindjes jarig, maar in februari, maart en april ook.
Over december is wel nagedacht van te voren. In elk geval door mij. Maar december is juist helemaal geen goede maand. Dan heb je sinterklaas, kerst, oud op nieuw. En de tijd daarvoor alle voorbereidingen daarvoor.
Dan zou je eerder begin november moeten gaan zitten, maar dan zijn de kindjes nog erg jong voor een hele dag in een (overdekte) speeltuin (of id.).  

Nu zijn er eigenlijk 3 opties:
1. We plannen gewoon een datum in januari en houden geen rekening met de verjaardagen.
2.  We kijken wie er allemaal wil komen. En  plannen dan op een dag dat in elk geval de kindjes van de mensen die willen komen niet jarig zijn.
3. We gaan later in het jaar zitten. Bijv in mei.
Het was de bedoeling, zoals ik begrepen heb, waar de meesten voor waren tenminste, om een jaarlijkse forumdag voor iedereen te houden. Dan zouden we natuurlijk ook elk jaar in mei kunnen doen. Officieel hebben we de landelijke afgelopen juni gehad. En dan gewoon tussendoor de kleinere meetings door het land.  

Qua plaats zijn Utrecht en Amersfoort genoemd. Is dit voor iedereen redelijk te bereiken qua afstand? En qua locatie is gesproken over een overdekte speeltuin of id.
Er werd eerder al een naam genoemd. Sorry, maar deze weet ik niet meer.
Ideeen zijn welkom.
Zal ook op de andere forums hier eens vragen waar die hun landelijke doen.
Groetjes Veerle

hoi veerle,

lijkt me denk ik het beste om het in mei te doen. dan zijn alle verjaardagen voorbij en is alles weer rustig. en dat elk jaar herhalen lijkt me erg leuk. en natuurlijjk zijn er altijd mensen die niet kunnen dus ik denk dat je gewoon een datum moet roepen en wie kan die kan en wie niet kan kan niet.

amersfoort of utrecht zijn voor mij allebei heel goed te doen. en die overdekte speeltuin heet volgens mij ballorig ofzoiets.

liefs marijke

amersfoort is voor mij een hele goede locatie!!alleen is mei voor ons wel een hele drukke maand,helemaal als ik zwanger raak en in mei ga bevallen
maar goed,je kan niet overal rekening meehouden,dus ik hoor wel hoe het de rest uitkomt.
groetjes karin

hoi,

mijn   oorkeur gaat uit naar januari, en amersfoort en utrecht zijn voor mij beide oke,

ha Veerle, heel leuk....
Ik denk ook dat mei het beste is. Al wil ik wel graag eerder...
Tenzij ik ook zwanger ben deze maand hihi, dan wordt het bevallen in mei.
en dan in Amersfoort. Daar ligt ook officieel het middelpunt van Nederland volgens mij.

groetjes,
daphne

hoi veerle

mijn voorkeur gaat uit naar januari
dan is een binenspeeltuin ook fijn, buiten is het koud
de feestdagen zijn achter de rug
en het liefste in utrecht

er waren toch enkele datums vrij in januari dat er niemand jarig was
dat waren maandagen
zou dit echt een probleem zijn?
voor mij in ieder geval niet zelfs nog liever doordeweek

Mijn voorkeur gaat dan weer uit naar Amersfoort om het ingewikkeld te maken, haha!
Ik denk dat door de week een heleboel mama's moeten werken, ik in ieder geval wel. In januari of mei maakt mij niks uit, ben nog niet van plan om weer zwanger te raken. Groetjes, Ruth

Terug
Bovenaan