Landelijke meeting... wat zijn de wensen?

Als het in mei is, zou je een scheveningen kunnen denken. Daar kunnen we dan een strandtent gebruiken als uitvalbasis.

Hallo

Lijkt mij ook leuk om eens wat gezichten te zien
Mijn voorkeur gaat uit naar Januari en dan Amersfoort

Groetjes Monique

Scheveningen klinkt leuk. Maar is niet te doen voor een landelijke meeting. Anders kunnen degenen die in de puntjes van ons land wonen nog niet komen. Of ze moeten echt uren in de auto.
Qua dag ben ik uitgegaan van een zaterdag of zondag. Of er moeten nu heel veel stemmen opgaan voor doordeweeks.
Qua plaats zal ik gewoon tellen waar de meeste voorkeur naar uitgaat.

En qua maand natuurlijk ook .
Overigens is dit gewoon even inventariseren. Het organiseren komt dan later wel.

neeeee niet in januari!!!

Ik wil nml heel graag komen en in januari, weet ik nu al, gaat me dat echt niet lukken.

Ik stem voor het  voorjaar (mei / april) , als alle kindjes van het forum jarig zijn geweest.

Hoi hoi,

Ik kan evtueel ook in Januari,maar denk dat mei leuker is,dan zijn alle kleintjes al jarig geweest ,en hebben ze ook een leuke leeftijd om een beetje te spelen in zo'n speeltuin.
Mijn voorkeur gaat naar Utrecht.

Groetjes Merel

ik ook liever door de week!!het weekend zijn toch DE dagen voor ons drietjes en dan vind ik het nooit zo leuk om alleen weg te gaan.en doordeweeks zit ik toch veel thuis te zitten.scheveningen is voor mij wel erg ver,al ben ik dol op de zee.
ik stem op:
doordeweeks
januari
amersfoort

Terug
Bovenaan