Lang geleden

Lieve Meiden,

Hier ben ik weer eens na hele lange tijd
In augustus hebben we onze laatste mislukte cryopoging (1e IVF +   4 x cryopoging) achter de rug in het LUMC en hebben toen wat rust genomen.
Ik kon het niet opbrengen om deel te nemen aan dit forum en ik wilde alles eens voor mezelf goed op een rijtje zetten
Dat is gebeurd, m'n mannetje en ik zijn in november lekker ruim 2 weken op vakantie geweest naar Zuid-Afrika en in oktober hebben wij een definitieve afspraak gemaakt om onze 2e IVF in Gent (UZ) voort te zetten.
Deze IVF (de 2e) is nu gestart in Gent. Morgen begin ik met Decapeptyl en dan vanaf 2e Kerstdag Gonal F erbij, 2 januari de eerste echo
De afgelopen maanden hebben me veel rust gebracht, ik heb er zelfs op sommige dagen NIET aan gedacht dat ik nog niet zwanger ben...
Ik ben vol vertrouwen dat het goed komt.
De hele behandeling is in Gent geeft ons tot nu al zoveel meer vertrouwen maar of dat ook werkelijk lukt kan uiteraard niemand ons garanderen maar : het gevoel is goed !
Ik houd jullie uiteraard de komende tijd op de hoogte en zal weer actief aan het forum gaan deelnemen.
Ik ben benieuwd ook naar jullie verhalen....

Veel succes allemaal met alles, ook voor diegenen die net voor deze dagen te horen hebben gekregen dat de poging niet is geslaagd...

Tot gauw, SunshineJo

Hee meisje,

lang geleden idd...

Ik was hier ook al een tijdje minder actief...
Ben met een paar meiden via de mail verder gegaan en nu idd ruim 11 wkn zwanger.

Ik wil je ff heel veel succes wensen met alles!!!
Ga er voor meid.
Hoop dat 2008 jouw jaar zal worden!!!!

liefs,
Peet

Lieve Jo

Welkom terug. Inderdaad niets van je gehoord, maar ik heb me wel afgevraagd hoe het met je gaat. Ik lees dat je de gonal alweer aan het spuiten bent. Spannend hoor weer allemaal. Goed dat je gevoel er goed over is. Ik zal ontzettend hard voor je duimen dat deze poging julle poging gaat worden op dat kleine wondertje.
Hier gaat alles weer zijn gangetje. Heb het met kerst ff moeilijk gehad, maar ook dit hebben we weer achter de rug. We hebben een afspraak gemaakt voor volgende maand om alles weer te bespreken. Deze afgelopen poging voelde fout na de punctie al, dus het heeft zo moeten zijn. Als het fout gaat op de uitgerekende datum van de vorige ivf-poging waar ik zwanger van was en wat tevens ook de verjaardag is van mijn overleden oom, dan mag het niet zo zijn.
Toch zegt mijn gevoel dat het volgend jaar goed gaat komen, dus...........
Ik zal ontzettend hard voor je duimen dat bij jou alles goed gaat.

Liefs

Lydia

lieve jo

ook ik ken je nog wel. ik kom hier nu ook al ruim 2 jaar, met tussen pozen, ben het laatste half jaar hier niet zo veel meer geweest.
ik heb nu inmiddels 6 keer icsi in eigen cyclus achter de rug in het UmcGroningen.
in april gaan we verder met dehyperstimulatie deze teld dan als een2e poging. erg spannend weer.

meid ik wensje heel veel sterkte met deze behandeling, en ik duim voor je!!!

2008 gaat een top jaar worden!!!

liefs wilma (23 is al bijna 26)

Lieve Wilma,

Leuk dat je reageert, ook jouw naam komt mij nog bekend voor
Verder zie ik ook veel nieuwe namen en MamaPeet die eindelijk zwanger is, geweldig voor haar hè !
Wij zijn vandaag voor de 1e follikelmeting naar Gent geweest, zaterdag as. de 2e meting
De eicellen zagen er goed uit maar volgens de Prof. nog te klein
Er zaten er 5 in mijn rechtereierstok en 2 in de linkse maar dat kan nog bijtrekken

Voor jou dus afwachten tot april, begrijp ik dat goed ?
De ICSI in eigen cyclus die je hebt gehad heeft als voorloper toch ook wel hyperstimulatie gehad (wanneer ben je daar mee begonnen ?)
Bij ons is de 1e IVF aangevangen in sept. 2006 en in 2007 dus alleen cryo in eigen cyclus
Helaas in totaal 5 mislukte pogingen

Maar: ik sluit me helemaal aan bij jouw woorden: 2008 gaat een top jaar worden!!!

Liefs, SunshineJo

Hoi Jo,

Wat goed dat de afgelopen maanden je zo goed hebben gedaan!! En alweer volop bezig met een nieuwe poging!! Hoe ging je echo? Ik ben heier ook nauwelijks nog te vinden, deed me op een gegeven moment meer verdriet dan goed, dus ook maar ff afstand genomen. Wel mail ik nog heel regelmatig met een aantal meiden, zoals peet al schreef....

Hier nog steeds geen nieuws te melden helaas, heb net 2 maaden verplichte rust erop zitten en moet maandag weer naar de gyn. om verder te gaan kijken. Of nog 6 mnd Clomid, of toch hormonen gaan spuiten??? Ik weet het niet.

Wil je een heel goed 2008 wensen, ik hoop dat deze poging jullie wens laat uitkomen!!

liefs Mickey

Hoi Jo

Hoe is het afgelopen zaterdag gegaan. Weet je al wanneer de punctie is. Nog de beste wensen voor dit jaar en dat het jullie jaar gaat worden.

Ik zit zelf in de wachtstand, er wordt niets gedaan na onze mislukte ivf poging en pas eind van de maand mogen weer weer langs komen voor een nagesprek en nieuw schema en recepten, dus maw hier is weinig te beleven, behalve een stiefdochter die me tot wanhoop heeft gedreven. Wat ben ik blij dat ze weer een paar dagen weg is.
Voor de rest ben ik nu emo, heb het verdriet van de uitgerekende datum van de in eerste instantie geslaagde ivf poging ook weer achter de rug. We zijn positief dat het dit jaar goed gaat komen en anders, blijf ik met mijn mannetje genieten van wat we samen hebben.

Liefs

Lydia

Lieve Lydia,

Allereerst wil ik JOU alle geluk voor dit jaar toewensen
Als we toch eens zwanger mochten raken

Tja, die uitgerekende datum van jullie mislukte IVF... das toch wel een zwaar moment geweest denk ik.
Alles was zaterdag in orde maar nog niet alle eicellen groot genoeg
Ik heb er nu 8 in totaal (2 links, 6 rechts) Alleen aan de rechterkant zaten er 2 van de juiste afmetingen.
Nu nog 2 dagen GonalF gespoten (225 IE per keer) , vanavond Pregnyl en woensdag punctie... Spannend !!
In totaal heb ik nu 12 dagen GonalF gespoten (225 IE per keer)en in Leiden maar 8 dagen (150 IE per keer) veel minder dus
We moeten er woensdag om half 8 ' ochtends zijn dus morgenavond gaan we in een hotel in Gent slapen, dan is het nog maar 5 minuutjes rijden naar het ziekenhuis
De terugplaatsing is vrijdag dus dan begint het wachten weer

Ik denk ook aan jou hoor, ik vroeg me nog af hoe de relatie nu met je stiefdochter is maar zoals ik het lees was het weer geen pretje. Ze heeft vakantie zeker ??
Is ze lang geweest ?
Ik hoop dat we elkaar een beetje op de hoogte kunnen houden en dat wij 'aangestoken'   worden door het 'zwangerschapsvirus' wat zo'n beetje hier op de site lijkt te heersen .

Liefs, Jo

Terug
Bovenaan