Lang geleden

Lieve Mickey,

Ik had datzelfde gevoel als jij, die afstand van het forum heeft mij ook wel goed gedaan
Toch heb ik het forum, nu in deze nieuwe behandeling, weer opnieuw opgezocht, ik zal zien of dat me goed gaat doen
Je schreef dat je maandag jl. naar de gyn. moest om te bespreken hoe het nu verder moet, Clomid of weer hormonen
Hoe is dat gesprek gegaan en hoe moet / ga je nu verder ?
Ik ben heel benieuwd, ik hoop iets van je te horen

Liefs, Jo

Hey Hey,

dat is inderdaad lang geleden! Ik hoop dat jullie me nog herinneren! Wij hebben eind juli twee cryo's terug laten plaatsen tijdens onze eerste IVF poging en mag nu wel vertellen dat ik ondertussen al  26 weken zwanger ben!
We zijn ongeveer een half jaar bezig geweest met de medische molen maar ik moet zeggen dat het echt de moeite waard is geweest! Al die tranen, hormonen en teleurstellingen!
Het is leuk jullie hier nog eens tegen te komen! Sinds mijn zwangerschap ben ik niet meer op het forum geweest! Blijkt dat ik het nu niet meer zo nodig heb om mijn ervaringen te delen! Toch heb ik in die tijd heel veel steun van jullie gekregen waarvoor dank!
Tevens moet ik erbij zeggen dat het ziekenhuis van Gent een prima ziekenhuis is met zeer goede resultaten (als Belg moet ik toch een beetje reclame maken voor ons mooie landje he)! Nee, ik werk in Nederland en dus hoor ik heel veel verhalen over hoe het er in Nederland aan toe gaat en ik moet zeggen dat het bij ons toch allemaal wat gemakkelijker gaat!
Ik wens iedereen heel veel succes toe! Geef de moed niet op! En voor degene onder ons die zwanger zijn wens ik natuurlijk een wolk van een baby toe!

Heel veel liefs, Caroline 25

Lieve Caroline,
Goed om te lezen dat jij wel zwanger bent. Dat houdt het voor ons ook makkelijker NIET de hoop te verliezen
Af en toe verlies ik wel een beetje de moed maar ik heb nog steeds hoop
Na zo'n 3 jaar is het soms best moelijk vertrouwen te houden in een goede afloop
Eind van deze maand gaan ook wij voor 2 cryo's, jij bent het bewijs dat het dus ook met cryo's kan lukken !!!
Wij zijn overigens erg tevreden met de begeleiding in Gent, de betrokkenheid bij de patienten is zoveel malen groter dan in NL.
Ik hoop dat je zwangerschap voorspoedig verloopt en wie weet kom ik je snel tegen op het zwangerforum...

Lief dat je gereageerd hebt

SunshineJo

Terug
Bovenaan