lang geleden

Hoi. lang geleden dat ik eraan toe kwam om te reageren. Soms lees ik wat van jullie en het is erg leuk om jullie berichtjes over de kinderen te lezen.
Hier alles ok. Marjolein is bijna 7.5 maand en rolt nu goed om en weer terug. Ze is nu 60 cm. 1 dec gaan we naar de klinisch geneticus om te checken of er niet een genetische oorzaak is dat ze zo klein is. Maar verwacht het niet zo. Maar goed, als ze maar lekker doorgroeit.. Zijn aan het oefenen met brood eten. Pap met een lepeltje vind ze helemaal niks... En duurt allemaal vreselijk lang... En tijd wordt het voor de kinderstoel, ze kan al best even zitten. Gaat steeds beter.
Groetjes, M
 
Hallo M!

We zijn verhuisd.
Dit forum ligt er constant uit, of berichten worden 6 x of juist niet geplaatst.
We zitten nu op Hyves, waar we prive (want hier kan iedere gek meelezen) kunnen praten over leuke en minder leuke dingen.
Ik weet niet of je hyves hebt, maar meldt je anders aan, dat vinden we super leuk! Reageer zo nu en dan wel op een topic, of plaats een vraag of topic. Antwoord krijg je gegarandeerd altijd!


http://forummaart2010mamas.hyves.nl/
 
Terug
Bovenaan