Lang kindje...

Ons zoontje was met 6 maanden 72 cm en 9,5kg, maar ik ben zelf 1.86 dus das ook niet zo raar. Wel moet ik erg oppassen dat anderen hem niet overschatten. Hij kan bijv nog niet zelfstandig zitten en komt niet voor of achteruit op zijn buik, haha....
 
Hoi, bekend probkeem. Hier ook een lnge kerel die volgens klantenservice van maxicosi met iets meer dan zes mnd uit de babystoel was gegroeid. Wij zijn toen idd overgegaan op een "gewone" autostoel. In de uiterste slaapstand gaat hij al bijna andrrhalve maand mee in de auto. Liever niet te ver want hij zit nog niet goed los.
Ik wou eigenlijk niet overstappen, maar bij klantenservice zeiden ze ahv fotos dat de babystoel echt niet meer veilig was.
Succes. Oja en cb met grote korrel zout nemen ;-)
 
Het CB vind het ook niet goed als je je kind moet dubbelvouwen toch? Onze zoon paste met 3 maanden niet meer in de kinderwagenbak en de gewone wandelwagen mag je ook pas na 6 maanden gebruiken! oplossing: In ligstand laten en eventueel extra dekentje.
Met 4 maanden moest hij ook in een gewone autostoel. We hebben er bewust een gekocht met een goede ligstand en die pas met 8 maanden rechterop gezet.

Nu is hij 10 maanden en draagt maat 86..... ik ga me ondertussen afvragen hoe lang hij nog in zijn ledikantje past..... ik wil hem namelijk niet vanaf 1,5 al de gelegenheid geven om zelf uit bed te komen.....
 
mijn dochtertje was met 6 maanden 70 cm en 7,2 kg. Ik krijg veel reacties dat ze een flinke meid is (qua lengte) maar op het cb zit ze precies "op de lijn". Het probleem van de maxi-cosi hebben we nog niet, maar je hebt idd ook autostoeltjes waarvan je de rugleuning kunt verstellen. Misschien is dat iets?
 
Terug
Bovenaan