lang niets laten horen....het zijn er Twee!!!

Hallo Germaine,

Ik heb vorige week na 7,5 week een echo gehad en ik heb er ook 2!! vrijwel zeker een eeneiige tweeling
Ik ben nog zeer voorzichtig daar ik hier voor 2 miskramen heb gehad. maar deze zwangerschap voelt zo goed. nou ja dat wil zeggen; Ik ben vreselijk ziek. en moe. en mijn borsten voelen alsof ze al tot aan het plafond rijken maar ik ben vreselijk gelukkig!
Te gek he? Twee!!
Heel spannend. Word jij nu ook extra vaak gecheckt?

groet Mevanne (ik ben nu 8 weken en 3 dagen)
 
@mevanne gefeliciteerd ook twee ik vond het heel heftig toen ik 's avonds in bed lag was zo bang dat ik mijn dochter niet meer genoeg aandacht kan geven maar inmiddels verheug ik me heel erg op wat er allemaal gaat gebeuren... maar ook ik moet nog niet te hard van stapel lopen. Over 2 weken 12 weken echo dan weten we meer ... daarna onder begeleiding van gyn.loog zover ik begrepen heb.
Bij mij is het overigens een 2 eiïge tweeling ;o)

 
Hallo Germaine,

Wij hebben inmiddels 2 echo's gehad.
omdat onze tweeling waarschijnlijk de placenta delen, lopen we een verhoogd risico op TTS syndroom ( kort door de bocht; dat de ene bloeddonor wordt van de andere baby) wij moeten nu om de 2 weken bij de Gyn een echo laten maken. Spannende tijden maar ook stiekem een luxe om zo vaak je kinderen te mogen zien!
Ik moet het elke dag wel even tegen mezelf zeggen: het zijn er twee.. TWEE..
Voor ons is het ons 2e en 3e kindje. al leeft de 1e niet meer.. Een geheel zorgeloze zwangershap was het dus sowieso niet en nu al helemaal niet. Met twee en alle risico's van dien.
Maar ik ben een positief ingesteld mens, en ik ga weer volledig voor deze zwangershap.
Maar blijf realistisch, van echo naar echo leven.

Het lijkt me tot op heden nog steeds geweldig een tweeling en ben me nu enorm aan het in lezen. Het wordt zwaar. de zwangerschap, en de opvoeding. maar het is ook heel bijzonder!
Het meeste zie ik op tegen het eerder stoppen met werken, en wat de financiele gevolgen zullen zijn van 2. Van alles 2 te moeten aanschaffen.. 2 x kinder opvang etc etc.. Het brengt nogal een kostenplaatje met zich mee..
Maar we komen er wel uit; mijn man en ik.

Nu overheerst de misselijkheid en de vermoeidheid. En bij jou?
Fijn om nog iemand te treffen die een tweeling verwacht, het is toch anders.
Hoe is het met je buik? bij mij (9 w 1 d) kun je mijn baarmoeder al te voelen. en heb ik ook al een buikje (is bij een 2e altijd sneller schijnt)

Mevanne


 
Terug
Bovenaan