lang of kort haar bij meisjes

hoi hoi

zag net ff wat foto,s bij mama momo en dacht gelijk hee leuk onderwerp om in de groep te gooien:):)

mijn vraag dus eigenlijk

jullie meisje lang of kort haar (kort geknipt dan)

hier zijn we echt voor lang haar wat wel in een leuk model kan uiteraard maar ik hou echt van het gefriemel aan haren en vind kort haar totaal niet mooi voor een meisje opzich
al staat het sommige er schattig uiteraard maar toch

hier zijn we dus echt voor het langere haar dus geen bloempot kapsel enzo

maar ieder zn eigen keus natuurlijk

ben benieuwd

liefs

Ik vind lang haar vaak onverzorgd staan bij meisjes. Vooral als het los gedragen wordt. Mijn oudste van 3 1/2 wil geen staartjes, vlechtjes of speldjes in. Zij heeft haar haar op schouderlengte met pony, want ze heeft nog steeds van die kleine plukjes haar bij haar haarlijn.
En Renske heeft krulletjes die nog niet lang zijn. Het groeit bij mijn meiden niet zo hard.

Ik heb het bij mijn oudste ook vaak kort laten knippen, omdat het zo lamgzaam groeide. Als ik het niet op 1 lengte liet knippen werd het heel erg sliertig, een soort matje in haar nek, en dat vindt ik echt verschrikkelijk!

hoihoi,

ik knip het haar van elounda voorlopig nog zelf (voor zolang het lukt en ik het nog durf hihi)
voorlopig houden wij het nog redelijk kort, net boven de schouder. ik zelf vind het erg leuk om te friemelen met elastiekjes en zo maar zij vindt het niks hahaha. daarom houden we het voorlopig nog op deze lengte.
als ze wat ouder is mag ze van mij zelf kiezen of ze het lang wil laten groeien.
hier twee foto's waar je haar coupe op kan zien een van voor een van achter (alleen de foto van de achterkant had ze net haar staartjes eruit getrokken hihi)

groetjes linda

Ik heb nu nog weinig keus: Zarah heeft gewoon nog heel weinig haar. Dus voorlopig blijft het kort. Maar ik denk dat ik het wat later gewoon iets lang laat groeien, misschien half lang ofzo. Ik moet gewoon maar afwachten wat voor haar ze heeft en wat haar staat.

ik denk dat het ook aan de persoon en vooral aan het haar zelf ligt.
vroeger wilde ik dolgraag lang haar, maar mn haar liet het niet toe.
hoe langer het werd, hoe dunner en onverzorgder het er uit zag.
mijn haar kon max tot schouderlengte.
en mijn zusje heeft het ook, kan ook niet langer dan schouderlengte.
bobline vindt ik toruwens ook erg schattig bij de meeste kinderen.
ik zou niet kiezen voor een bloempottenkapsel persoonlijk, maar zoals het er nu naar uit ziet, hebben wij niet veel keus.
dat haar van nathalia groeit zo raar, en t is nog zooo kort en dun, dat een bobline er voorlopig nog niet in zit.
denk echt dat dat nog wel 2 jaar gaat duren, eerder dat ze het kapsel van caithlyn heeft hihihihi.

liefs, do

Zoals mijn voorganger al schreef is het heel persoonlijk en ligt het aan het type haar.
Mijn kinderen hebben allebei een hele dikke bos met haar Milton echt kroes en Shanice geen kroes maar hele fijne krulletjes. Milton was al geknipt toen hij nog maar 3mnd oud was en shanice met 6 mnd. Ik wil het bij Shanice echt laten groeien een echte Diana Ross Kapsel hihihi. Milton lekker kort koppie bij hem staat alles wel.Als je op het voorjaarforum kom zie je het ook wel bij de fotos.

groetjes lisette

In principe zeg ik lang haar bij meisjes en lekker kort en stoer bij jongentjes.
Maar ik vind als de dametjes nog zo klein zijn, ze wel eerst de kans moeten krijgen, om mooi haar te krijgen en dat doe je ( geloof ik) om het eerst een paar keer lekker te knippen. Ik liep vroeger heel lang met een kort koppie rond, want ik had alleen maar dons haar. hahaha.

Groetjes

Terug
Bovenaan