lang of kort haar bij meisjes

Hoi,

ook ik zeg lang haar bij meisjes en kort haar bij jongens of halflang.
ik heb zelf heel dik haar en lang haar kan ik wel veel mee doen maar niet te lang want dan zakt het uit, zo zwaar. ik vind het ook erg leuk om te frutselen met speldjes en knipjes. ( he jammer kheb een jongen hihi grapje)
ik denk wel dat je gewoon naar het type haar moet kijken. soms staat het juist heel leuk een kort koppie of een bobline.
bij jongens kort met een stoer kuifje , lekker spelen met gel.
ieder zijn eigen keus!

Liefs, Christien

Hoi!

Ik vind ook bij meisjes (half)lang haar en bij jongens stoer kort of op latere leeftijd (als ze interesse krijgen in de andere sexe zeg maar) halflang.

Isabelle is gisteren geknipt omdat het aan de pony en de achterkant erg ongelijk was en achterop is het eigenlijk alleen nog dons, dus ik denk dat het voorlopig nog even duurt voor we weer gaan.

@Christien: je kunt bij Kelwin toch ook staartjes maken en clipjes indoen?
Zolang papa niet thuis is....

Liefs Monica

hoi hoi,

Ik vind lang of halflang haar bij meisje ook erg mooi. En bij jongens vind ik kort haar het mooist.
Wij hebben een meisje en die heeft behoorlijk wat haar. Ze zat al met 14 weken voor het eerst bij de kapper en is ondertussen al heel wat keren geweest (is bijna 16 maanden)
Ze heeft op dit moment een boblijn. Ik denk dat dat ook nog wel even zo blijft. Ik had me helemaal verheugd op staartjes maken enzo. Maar onze meid denkt daar anders over. Ze haalt elastiekjes en speldjes steeds uit haar haren. Dus echt lang haar is nu nog geen optie. Och ja we wachten maar af.

Groetjes Anne

Hoi,

Ik heb alleen jongens, maar als ik een dochter zou hebben dan zou ik zeker de haartjes laten groeien, al vind ik het niks als het los hangt bij een klein meisje, als ik hier nichtjes heb te logeren, vlecht ik de haren altijd of doe ze invlechten!
Als dat elke dag een drama zou zijn, zou ik ze wel een stuk korter houden, ik zie vaak meisjes die een ijsje zitten te eten ofzo en dan gaat elke keer dat haar mee de mond in, jakkes. Dus lang en vast of kort en evt.los.

Gr MJ

Laura gaat binnenkort voor het eerst naar de kapper, hiervoor zelf drie keer haar pony geknipt maar volgens mijn man kan ik dat toch echt niet. Het blijft eerst een kort koppie, boblijn idee met korte pony. Als ze later zelf lang haar wil kan ze het altijd laten groeien!

Terug
Bovenaan