Lang verhaal ...

Ik weet dat ik al een tijd niets gepost heb alhoewel ik wel trouw alles gelezen heb. Echter is het hier allemaal zo een misere geweest.

Met 3 maanden zwangerschap bleek dat ik teveel zwangerschapshormonen aanmaakte waardoor mijn gewrichten te los waren en ik dus niet meer kon lopen. Toen kwamen zwangerschapssuiker, reumaverschijnselen en instabiele bekken erbij kijken. Mijn dagen waren verdeeld tussen bed, wc en computerkamertje met af en toe de hel van de trap afgaan om naar controles te gaan. Maar we hadden ons er doorheen gezet. Het had immers bijna 2 jaar geduurd voor we zwanger raakten en we hadden er alles voor over. Gelukkig deed onze zoon alles volgens het boekje en ging dat perfect dus dan zet je maar door en door.

Echter 24 juni waren voor mijn ellebogen bij de huisarts en ik had een afspraak voor mijn mannetje gemaakt omdat hij last had van zn bal. Niks aan de hand dachten we nog. Voor de zekerheid effe Smiddags een echo om te kijken of het een vochtophoping was.Maar toen kregen we te horen dat hij teelbal-kanker heeft en om 6 uur lag hij onder het mes en werd zijn bal verwijderd. Toen volgde een helse periode van 3 weken wachten op de uitslagen en een CT-Scan. Toen kwam klap nummer 2 want ze vonden uitzaaiingen. Meteen zijn we doorverwezen naar Daniel dehoed kliniek in rotterdam waar hij de week daarop al aan de chemo-kuren moest beginnen.

En dan stort alles in ... Van dolgelukkig genieten van de zwangerschap naar dit. Alsof de grond onder je voeten vandaan word geslagen en niet weten hoe of wat. Gelukkig hebben we veel steun gehad aan vrienden die constant voor ons klaarstonden en hielpen waar ze konden. Het ziekenhuis had thuiszorg geregeld om voor mij te zorgen terwijl hij zijn chemokuren in het ziekenhuis had. (Iedere vrijdag een dagopname en om de 2 weken een 3daagse opname.)

Inmiddels zijn de artsen erg positief en is het 90% zeker dat het na de chemo's weg is. En de uitzaaiingen waren minimaal doordat we er zo op tijd bij waren. Maar zwaar is het wel. Ben je hoogzwanger komt dit erbij. Het is zwaar hoogzwanger alleen thuis te zitten terwijl je ventje doodziek in het ziekenhuis zijn chemokuren krijgt.

Tussen alle ellende door zijn we de 8e getrouwd. Ook dit ging niet zonder slag of stoot want de vrijdag voor ons trouwen werd hij ineens enrom koortsig door een ontsteking in zijn kies en moest hij weer met spoed worden opgenomen omdat zijn lichaam het niet aankon. anderhalf uur voor ons trouwen kregen we pas het ok van het ziekenhuis dat hij genoeg bloedwaarden had om te mogen gaan en te gaan trouwen.

Vandaag ben ik precies 38 weken en de gyno heeft vandaag besloten dat ze de weeen gaan opwekken. onze zoon zal deze week geboren worden ook omdat mijn lichaam het niet meer aankan maar ook dat mijn man (wat klinkt dat leuk he) erbij kan zijn en 2 weken bij ons kan zijn voordat hij weer een lange chemokuur krijgt. Ik ben getoucheerd maar had nog geen ontsluiting dus ik krijg deze week gel toegediend die moet gaan zorgen dat ik die wel krijg en dan kunnen ze de vliezen breken en de weeen opwekken.

Het is moeilijk maar we blijven positief. Deze week zullen we eindelijk papa en mama worden en ik kan niet wachten tot ik onze zoon in de armen van mijn ventje zie. Dan zal ik echt volmaakt gelukkig zijn!!!

Ik houd jullie op de hoogte =)

Hoi Meid,
Wat heftig allemaal voor jullie zeg, en wat dapper dat jezelf staande weet te houden.Petje af..Ik hoop dat de bevalling meevalt en dat het allemaal snel weer normaal voor jullie wordt,dat hebben jullie wel verdiend dacht ik zo.Heel veel sterkte voor je man! gefeliciteerd overigens met je huwelijk, en geniet van elkaar.
Liefs, Nice

Jeetje, ik zit met grote ogen je verhaal te lezen! Wat erg zeg... Word er eventjes stil van. Wat kan moeder natuur toch soms gemeen zijn :(
Gelukkig gaat het allemaal de goede kant op, hoewel het dus niet 1 2 3 voorbij zal zijn (en dan komt misschien daarna het verwerken nog van deze moeilijke periode).
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Wel heel fijn dat dat jullie deze week papa en mama zullen gaan worden, al hadden jullie de manier waarop liever anders gezien. Laat jullie kindje het lichtpuntje in jullie leven zijn en jullie nog sterker maken dan jullie al zijn.
Veel sterkte, liefs Jess

heey meid

wat een verhaal en wat erg allemaal hoop dat je een voorspoedige bevalling hebt en jullie je kleine ventje in je armen kunnen houden en dat alles goed mag verlopen heel veel succes en sterkte gewenst

groetjes tamjoh

Jemig wat een verhaal ... dat is zeker een andere zwangerschap dan je je had voor willen stellen.
gelukkig dat ze er bij je man nog optijd bij waren.
fijn dat ze de bevalling gaan inleiden ... hopelijk geeft de kleine jullie kracht en moed de komende tijd.

Veel liefs

Wat een achtbaan zijn jullie in beland zeg

Begrijpelijk dat je niet schrijft, pfff
Gelukkig waren jullie er snel bij, en slaat de chemo aan

De klachten die jij hebt gaan die over als de kleine is geboren? Ik hoop het voor je!!

Heel heel veel sterkte, wat is er mooier dan straks te genieten van jullie zoon
Volgens mij het beste medicijn wat er bestaat!!!

Liefs

Heel veel sterkte toegewenst!

Mijn schoonmoeder van 55 heeft borstkanker met uitzaaiingen. Ik heb heel goed kontakt met haar, als mn echte moeder, dus dat was een enorme klap. Borst geamputeerd incl. lymfeklieren. Nu eerste chemo gehad, heftig hoor, er komt nog heel wat bij kijken!! Dus ik weet wat je ongeveer doormaakt, heel veel stress en spanning, en zeker als het om je eigen man gaat, dat lijkt me verschrikkelijk. Bij mijn schoonmoeder hebben ze maar één uitzaaiing kunnen vinden, dus is ze nu "kanker vrij". Ik hoop dat jullie ook snel positiever bericht mogen hebben. Heel veel sterkte.

Liefs mammma

Jee meid, wat een heftige periode! Maar wat goed dat je zo'n positieve instelling hebt weten te houden. Fijn dat het met je man aan de beterende hand is en gefeliciteerd met jullie trouwen! Hopelijk komt de bevalling snel op gang en kunnen jullie lekker gaan genieten samen. Dat hebben jullie wel verdiend!

Terug
Bovenaan