Lang verhaal ...

Hee wat een verhaal zeg, daar zijn al die klachten en kwaaltjes waar wij het steeds over hebben niets bij. Heftig hoor, wel mooi dat jullie bruiloft in ieder geval door is gegaan. Ik wens jullie heel veel sterkte met alles en lekker genieten met zijn drietjes!!!

Mijn hemel, wat een verhaal...
Ik vind het knap dat je je er zo positief doorheen slaat, ik hoop dat jullie straks heerlijk kunnen genieten van jullie kleintje en nog heel erg veel sterkte met de komende kuren van je man. Dat jullie maar snel alles achter jullie kunnen laten en met z'n 3-en een mooi leventje krijgen!

Zoo wat een heftig verhaal..
heel erg wat jullie nu mee moeten maken zeg..
Hoop voor jullie op betere tijden.
Sterkte toegewenst!
En veel geluk met jullie 3-en alvast gewenst.

Heel veel sterkte en een voorspoedige bevalling gewenst. Ik wens jullie hele mooie kraam weken toe.
Gefeliciteerd nog met je huwelijk en ik heb super veel bewondering voor je dat je er zo doorheen slaat. Liefs

Wat een verhaal! Ongelooflijk, weet niet wat ik moet schrijven. Jullie kind zal enorm sterk worden! Wat een kracht zal die hebben zeg, jullie hebben zoveel moeten meemaken in zo'n korte tijd. Alles gebeurd om een reden zegt men wel, gelukkig ben je zwanger geworden voor zijn bal weg werd gehaald.

Jullie zullen hier sterker uitkomen als gezin.
Nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk.
Veel plezier met het genieten van jullie kindje.

Bedankt voor de lieve reacties. Als ik het zo zelf teruglees schrik ik wel. We zijn zo op de automatische piloot bezig geweest dat we het zelf geloof ik allemaal nog niet beseffen.

Wat we steeds tegen elkaar zeggen is inderdaad voor onze zoon. Hij neemt steeds een echo-foto mee naar het ziekenhuis en als hij het even niet trekt haalt hij daar kracht uit, We zijn ook regelmatig op zijn kamertje te vinden. Ongeloofelijk hoeveel kracht je uit zoiets kan halen.

Ik kan ook niet wachten tot ons ventje er is =)))

Terug
Bovenaan