Lang wachten, verdrietig

Hier hetzelfde.. wij zijn nu een jaar bezig. Alle vrienden om ons heen krijgen kinderen en raken zo vanzelfsprekend zwanger.  De dokter heeft eerder gezegd dat het vanzelf komt.. en als het een jaar duurde, we konden terug komen. We willen deze maand dus naar de dokter om maar verdere onderzoeken te krijgen. Het is echt vreselijk he dames .. ik stopte eerder dan vriendinnen met de pil.. en zij hebben nu allemaal al een kindje... soms is het zo oneerlijk en ben ik erg verdrietig en boos.. inderdaad de babyshowers en op kraam visite zijn naar.. toch vind ik steun als ik lees dat we niet de enige zijn..

Wij zijn ook al 3 jaar bezig, in 2016 een miskraam gehad en daarna lukte het niet. Allerlei onderdoezoeken gehad, alles goed gelukkig maar toch blijf het uit. Het komt elke maand weer terug, mensen zeggen laat het los, dat lukt wel grotendeels, maar als ik ongesteld moet worden vind ik toch elke keer weer spanned en kan het maar niet loslaten. Soms helpt het om de dingen die ik heb te waarderen en mijn lot te accepteren, maar als mijn vriendin inmiddels de tweede kind krijgt, en die kennis die pas een relatie heeft al zwanger is en die en die....... dan kan het me af en toe wel te veel worden. Ik blijf hopen en bidden dat mijn geduld beloond wordt met een prachtig kind. 
Ik bid ook voor elke vrouw die een kinderwens heeft!
GEEF DE MOED NIET OP!!!
Groet,
Sally

Wij zijn ook al 3 jaar bezig, in 2016 een miskraam gehad en daarna lukte het niet. Allerlei onderdoezoeken gehad, alles goed gelukkig maar toch blijf het uit. Het komt elke maand weer terug, mensen zeggen laat het los, dat lukt wel grotendeels, maar als ik ongesteld moet worden vind ik toch elke keer weer spanned en kan het maar niet loslaten. Soms helpt het om de dingen die ik heb te waarderen en mijn lot te accepteren, maar als mijn vriendin inmiddels de tweede kind krijgt, en die kennis die pas een relatie heeft al zwanger is en die en die....... dan kan het me af en toe wel te veel worden. Ik blijf hopen en bidden dat mijn geduld beloond wordt met een prachtig kind.  Ik bid ook voor elke vrouw die een kinderwens heeft! GEEF DE MOED NIET OP!!! Groet, Sally

Ondanks dat ik het verschrikkelijk vind voor jullie heb ik zo veel respect voor mensen die zo sterk blijven na z'n lange tijd.ik ben nu 4,/5 maanden bezig en mijn moed zit al in me schoenen. Dus echt respect. 

Herkenbaar. Hier ook al bijna 2 jaar. 1 miskraam en ik denk vorige ronde weer een hele vroege miskraam. Nu 4e ronde clomid bezig.
Frustrerend want beste vriendin is alweer paar weken aan het werk na haar zwangersschapsverlof en ze dachten nog niet eens serieus over de 3e toen wij al bezig waren voor de 1e.
Ook in omgeving wordt iedereen zonder issue zwanger. Ik heb bewust aantal mensen 'ontvolgt' op social media.
Ik probeer toch weer elke ronde de hoop te vinden. Ooit zal het lukken

Terug
Bovenaan