Langdurige borstvoeding

Echt eerder stoppen. Als hij na 20 minuten nog niet genoeg heeft, moeten je borsten eerst weer opladen. Uurtje plat liggen kan daarbij helpen.
Ik weet dat het akelig is je kind eerder van de borst te halen, dat het kind daar niet bepaald dankbaar voor is. Maar ook voor je kind is het zo een uitputtingsslag. Het slecht voor jullie allebei, is mijn ervaring.
Dit advies kreeg ik van de kinderarts.
 
Echt eerder stoppen. Als hij na 20 minuten nog niet genoeg heeft, moeten je borsten eerst weer opladen. Uurtje plat liggen kan daarbij helpen.
Ik weet dat het akelig is je kind eerder van de borst te halen, dat het kind daar niet bepaald dankbaar voor is. Maar ook voor je kind is het zo een uitputtingsslag. Het slecht voor jullie allebei, is mijn ervaring.
 
Essil schreef:Echt eerder stoppen. Als hij na 20 minuten nog niet genoeg heeft, moeten je borsten eerst weer opladen. Uurtje plat liggen kan daarbij helpen.
Ik weet dat het akelig is je kind eerder van de borst te halen, dat het kind daar niet bepaald dankbaar voor is. Maar ook voor je kind is het zo een uitputtingsslag. Het slecht voor jullie allebei, is mijn ervaring.
Dit advies kreeg ik van de kinderarts.



Hi Essil,
Jeetje wat een slecht advies van je kinderarts ?? Hoop dat weinig ouders zijn advies opvolgen want ik schrik hiervan.
 
Hoezo slecht? Heeft me enorm geholpen.  
De baby krijgt te weinig slaap als drinken standaard te veel tijd kost. Vaker aanleggen is beter dan te lang aanleggen.
Verder accepteerde ze daarna ook eindelijk de speen, wat enorm veel verschil maakte voor het slapen.
 
Terug
Bovenaan