Lange cyclus na stoppen pil

@gebruiker1008 je geduld word ook op de proef gesteld! Heb je al wel het gevoel dat het er aan zit te komen? Wel fijn dat je de vorige keer zo snel na het stoppen van de pil zwanger was.
@NicolientjeP oh echt en kreeg je toen ook een wat regelmatigere cyclus?
 
 
 
Haai,
Ik heb 15 jaar de pil geslikt. Na het stoppen werd ik na 28 dagen ongesteld. Dat is wel heel netjes dacht ik nog.
De tweede maand na 30 dagen en de derde maand na 46 dagen! Dat duurde wel heel lang, maar testen gaven niets aan.
De maand erna 32 dagen. Vanaf die maand ben ik begonnen met sensitest. Om te kijken wanneer mijn ovulatie was. Dit bleek iets later dan "normaal". Zo sceptisch dat ik was over Sensitest, mijn vriend wilde het zo graag proberen, ben ik nu 28 weken zwanger.
Maar je ziet zelfs 46 dagen kan. Zo te herinneren had ik ook last van krampen, maar geen bloedingen tussendoor. 
 
Haai,
Ik heb 15 jaar de pil geslikt. Na het stoppen werd ik na 28 dagen ongesteld. Dat is wel heel netjes dacht ik nog.
De tweede maand na 30 dagen en de derde maand na 46 dagen! Dat duurde wel heel lang, maar testen gaven niets aan.
De maand erna 32 dagen. Vanaf die maand ben ik begonnen met sensitest. Om te kijken wanneer mijn ovulatie was. Dit bleek iets later dan "normaal". Zo sceptisch dat ik was over Sensitest, mijn vriend wilde het zo graag proberen, ben ik nu 28 weken zwanger.
Maar je ziet zelfs 46 dagen kan. Zo te herinneren had ik ook last van krampen, maar geen bloedingen tussendoor. 
 
Wij zijn in december gestopt en in juli pas de eerste ongesteheid gehad en nu zit ik weer te wachten maar tot nu toe ook geen ei sprong niks dus ben benieuwd of ik het weer woord 
 
 
Ik ben na negen jaar op 1 juli gestopt met de pil en heb toen de ontrekkingsbloeding van 3 tot 7 juli gehad. Ik ben gisteren, cyclusdag 43, voor het eerst weer ‘echt’ ongesteld geworden. 
 
Terug
Bovenaan