A
Anoniem
Guest
<p class="p1"><span class="s1">Ik lees al een tijdje bij verschillende onderwerpen mee en nu toch wel behoefte mijn verhaal te delen en wie weet zijn er nog meer meiden met vergelijkbare gevoelens.</span></p><p class="p1"><span class="s1">Bizar hoe je lichaam je voor de gek kan houden. En het lijkt mij verschikkelijk om eerst een positieve test te hebben en dat het toch anders loopt. Respect voor deze meiden</span><span class="s2">❤️</span></p><p class="p1"><span class="s1">Zelf hier geen ervaring mee, maar wel een sterke kinderwens. Sinds november hebben wij de knoop doorgehakt en de anticonceptie weg gedaan. </span></p><p class="p1"><span class="s1">Mijn cyclus is 47-41-37-41-37 dagen. De eerste keer echt ongesteld worden leek wel een eeuwigheid te duren. Daarna is hij redelijk gelijk gebleven.</span></p><p class="p1"><span class="s1">Ik weet dat ze zeggen dat je ongeveer 6 maanden tot 1 jaar moet uit trekken minimaal. Maar moet ik mij zorgen maken over een lange cyclus?</span></p><p class="p1"><span class="s1">Ik denk dat mijn NOD 20 mei is, maar maak geen gebruik van ovulatietesten. Ik ben bang dat ik er dan heel veel mee bezig ben. Wel voel ik ongeveer 2 weken voor ik ongesteld wordt steken in mijn buik en worden mijn borsten gevoelig, elke maand weer opnieuw, zelfs mijn vriend zei het laatst: “oo, heb je weer pijn in je borsten, dan zal je wel weer ongesteld worden” zei hij laatst. Dit viel mij op na de 3e keer toen hij dit zij, en de maand erop klopte dit vermoeden weer.</span></p><p class="p1"><span class="s1">Natuurlijk denk je er over, maar soms kan ik het ook dagen loslaten en denk ik ineens: heey we zijn alweer 2 weken verder. Dat is heel fijn!</span></p><p class="p1"><span class="s1">Iedereen om ons heen zit al elke keer: “wanneer komt er nou gezinsuitbreiding?”. Of van zussen: “wanneer wordt ik eens tante?”. Dit voelt soms heel ongemakkelijk. 1 vriendin heb ik daardoor wel in vertrouwen genomen, en dat weet mijn man ook.</span></p><p class="p1"><span class="s1">Heeft iemand nog tips hoe hier mee om te gaan?</span></p><p> </p><p class="p2">Ik hoop dat er meer meiden zijn die gezellig mee willen babbelen en hun verhaal willen delen</p>