Lange cyclus, wie nog meer?

Het weekend is weer bijna om! Ik heb het weer gered niet te testen. Ik ga proberen vol te houden tot vrijdag!

Kriebelbeestje hoelang heb je er over gedaan bij je eerste kindje?
Snap dat het erin hakt. Vooral de laatste.

ik heb weer zoals normaal, gevoelige tepels en pijn in me borsten. Dus denk, dat ik van het weekend ongesteld wordt...

Ik heb in januari mijn spiraal laten verwijderen en nu ook lange cyclus. De eerste duurde 59 dagen en zit nu op dag 57 maar nog geen tekenen van ongesteldheid. Is dit normaal? 

vlinder ik was net gestopt met de pil en gelijk zwanger, dus... kort. En ben op mn 17e met de pil begonnen en op mn 28e gestopt met de pil. Dus hoe mn cyclus daarvoor was... geen idee. Weet het echt niet meer. 
Dus hoe mn cyclus er nu uit ziet.. ? geen idee. Ben ook begonnen met vitex agnus cactus. Gehoord en gelezen om een regelmatige cyclus te krijgen. Ben dus erg benieuwd hoe dat uitpakt. 

ElsieJoy. Hier nog steeds niks, als ik mijn bh uit doe, doen mijn borsten wel echt heel veel pijn. Dat zakt erna af, maar me tepels niet.
Ben wel nog steeds misselijk in de auto, of na het eten enzo. Dat was ik nooit, maar heb nog steeds een zwangerschaptest kunnen laten liggen.
Ik heb nu 2v5 gehaald en wacht tot zaterdag daarmee. Wellicht morgen nog een gevoelige halen.

@elsiejoy
Ik had een mirena spiraaltje. De tijd dat ik het spiraaltje had ben ik helemaal niet meer ongesteld geweest. Dus geen idee. Inderdaad meerdere x een test gedaan zelfs vandaag nog omdat ik aan medicatie voor knieklachten moet en die slecht zijn als je zwanger ben. Dus even extra gecheckt voordat ik begon met de medicatie. 

Hoi!

ikzelf ben ongeveer 2,5 jaar geleden gestopt met de pil.
in het jaar daarna ben ik maar 6x ongesteld geweest, heel onregelmatig dus. Na 12 maanden heb ik 1 maand de eerste 14 dagen van mijn cyclus teunisbloemolietabletten geslikt, op dag 29 een test gedaan en zwanger! Had nog nooit een kortere cyclus gehad dan 49 dagen. Nu een zoontje van bijna 10 maanden! We zijn nu weer bezig voor een tweede. Deze cyclus weer die tabletten geslikt en raad es... afgelopen maandag een positieve test!

Mali Mali moet je deze de gehele cyclus slikken? Of een periode ervan? Ik gebruik namelijk geen ovulatie testen... 

Terug
Bovenaan