Ik vind het altijd een beetje raar als doktoren zeggen dat je met een langere of onregelmatige cyclus verminderd zwanger kunt raken. Toen ik stopte na 11 jaar pilgebruik, bleek ik een onregelmatige cyclus te hebben. Als hij kort was, dan had ik geluk en zat ik rond de 32 dagen. Maar meestal was mn cyclus minimaal 43 dagen met uitschieters naar 56 dagen. Maar toch na de 3e ronde voor het eerst zwanger geworden. Na de bevalling bleef mijn cyclus onregelmatig, maar ook weer na ronde 3 zwanger en nu ondertussen ruim 13 weken onderweg bij kindje twee! Dus ook voor de vrouwen die langere cycli hebben of onregelmatig zijn.. het kan ook echt op de natuurlijke manier!
Ik ben niet bekend met innestelingsbloedingen, ik had wel iedere keer als ik zwanger bleek (die twee keer iig) al ruim een week het gevoel ongesteld te worden, maar dat zette dan niet door. Dus dat was dan de reden om een test te doen.
Ik ben niet bekend met innestelingsbloedingen, ik had wel iedere keer als ik zwanger bleek (die twee keer iig) al ruim een week het gevoel ongesteld te worden, maar dat zette dan niet door. Dus dat was dan de reden om een test te doen.