quote: moon78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-05-2006 19:29:12&apos

);
je had oppas nodig, zei je?
dus je hebt al een kindje? jongetje of meisje en hoe oud??
ben je toen wel via de normale weg zwanger geworden, of ook met behulp van hormonen.
wij gaan voor ons eerste kindje. vind het wel spannend allemaal. ik hoorde gister dat het zusje van mijn collega weer zwanger is en als je er dan zo over praat dan kan ik mij er al helemaal op verheugen. kleertjes kopen, meubeltjes uitzoeken, het lijkt me geweldig allemaal.
maar ja, toch nog maar even geduld hebben dus. hier nog niks te bekennen trouwens, zit nu dus op dag 32.
wat jij met je schoonmoeder had, dat had ik met mijn moeder. ik had in jan een thermometer gekocht bij action, maar ik had het bonnetje op tafel laten slingeren. toen kwam mijn moeder thee drinken en zat ze uitgebreid dat bonnetje te lezen(er stonden nog meer dingetjes op trouwens hoor). ik kon wel door de grond zakken, maar ze zei er verder niks van. ik denk dat ze het toen wel al door had. inmiddels weet ze ervan.
nou tot horens dan maar weer.
groetjes sandra
Hoi hoi,
Ja we hebben al een dochtertje,4 jaar is ze nu.
En we hebben haar eigenlijk gekregen,een cadeautje...
We waren niet bezig voor een kindje. Dus eigenlijk de 1e ronde raak.
Maar ik was altijd al een beetje onregelmatig en was toendertijd ook nog nooit aan de pil geweest.
Ik heb de pil 3 jaar geslikt en na het stoppen was mijn lichaam helemaal in de war,nu 14 maanden na het stoppen is mijn lichaam nog steeds in de war!!
Schiet dus niet echt op!!
Ik weet wel dat ik noooooooooit meer aan de pil ga,echt troep!!!!!
Ja ik kijk ook heel erg uit naar het zwanger zijn,vooral nu ik er weer ff van geproefd heb.
Zo bijzonder,dat alleen jij en je man weten dat er wat in je groeit,zoiets intiems samen te delen.
Hoe is het verder? dag 33 ondertussen? Al verhoging?
Ik heb sinds gister een verhoogde temperatuur maar we hebben de afgelopen dagen niet veel gesext. (met zo'n lange cyclus weet je gewoon niet wanneer je moet vrijen!!) Dus deze keer wordt het ook niks.
Maar ben wel blij dat ik dan ongi word en weer met clomid kan gaan beginnen,hopelijk slaat het nu sneller aan.
tot horens,
groetjes Jacqueline