lange cyclus???

Hoi Sandra,

Heel toevallig was ik ook 8 maanden gestopt met de pil toen ik de ha belde,het leek hem verstandig als ik naar de gyn zou gaan.
En achteraf ben ik blij dat het zo snel gegaan was,aangezien het dus niet goed zat bij mij en werd er PCO bij mij geconstateerd.
Ik had dus geen eisprong.
Nu loop ik alweer een half jaar bij de gyn!!
Dusseh gewoon bellen en als je ha je niet wil doorsturen,gewoon doordrammen!!!
Want jij zit nu met onzekerheid en dat is echt niet fijn en ik kan het weten!!!
Nou succes!! En laat ff weten hoe het afloopt!!

Groetjes Jacqueline

bedankt voor jullie reacties,
ik zit nu op dag 31, ik ga even afwachten hoelang deze cyclus nu duurt en hoelang ik dan ongi ben. dan ga ik daarna naar de huisarts. en dan laat ik zeker even weten hoe het ging.

jacqueline, wat doet de gyn nou precies?? krijg je hormonen ofzo?? moet je nu regelmatig voor controle heen?? en heb je dit ook aan familie en vrienden verteld??
bij mij weten wel een aantal dat we bezig zijn zeg maar, maar mijn schoonouders bijv nog niet.
als ik me niet vergis ben jij toch ook al eens zwanger geweest wat geeindigd is in een miskraam??
erg voor je, ik hoop dan ook dat je gauw weer zwanger mag worden.

groetjes sandra

Hoi,

Goh dag 31 alweer joh,kunnen we elkaar de hand schudden,zit op dag 30 en nog steeds geen verhoging.....frusty heh....

Ik krijg inderdaad hormonen.
Ik slik nu clomid.
1e kuur met clomid had ik op dag 25 eisprong en was zwanger,helaas een miskraam inderdaad.
Nu heb ik de 2e kuur gehad en zit nu op dag 30 maar helaas niks.
Voor de volgende kuur is de dosis clomid verhoogd.
Ik moet dan steeds weer terug naar de gyn voor echo's enzo.
En bij het 1e bezoekje werd er bloed geprikt om de hormoonwaardes te checken en die waren bij mij dus niet in orde.
Ik had ook getempt omdat ik zo onregelmatig was.
Mijn temp ging niet omhoog maar werd wel ongesteld,toen heb ik de ha gebeld en die had me doorgestuurd naar de gyn.

Mijn zussen zijn er wel van op de hoogte.
Wou ik eigenlijk niet,maar na de mk had ik oppas nodig omdat ik gecurreteerd moest worden.
En mijn andere zus die kwam er per ongeluk achter toen ze op mijn pc aan het surfen was.

En laatst waren mijn schoonouders er en mijn schoonmoeder stond de vaat te doen (goed geregeld heh....hihihi) en ik deed net de keukenla open om iets te pakken maar zij stond naast me mee te kijken en toen later dacht ik SHIT die vitamine pillen liggen daarin voor als je zwanger wordt/bent of borstvoeding geeft.......dus heb geen flauw idee of ze ze heeft gezien....

Nou heel veel succes met afwachten en we houden elkaar dan wel op de hoogte...

groetjes Jacqueline

je had oppas nodig, zei je?
dus je hebt  al een kindje? jongetje of meisje en hoe oud??
ben je toen wel via de normale weg zwanger geworden, of ook met behulp van hormonen.
wij gaan voor ons eerste kindje. vind het wel spannend allemaal. ik hoorde gister dat het zusje van mijn collega weer zwanger is en als je er dan zo over praat dan kan ik mij er al helemaal op verheugen. kleertjes kopen, meubeltjes uitzoeken, het lijkt me geweldig allemaal.
maar ja, toch nog maar even geduld hebben dus. hier nog niks te bekennen trouwens, zit nu dus op dag 32.
wat jij met je schoonmoeder had, dat had ik met mijn moeder. ik had in jan een thermometer gekocht bij action, maar ik had het bonnetje op tafel laten slingeren. toen kwam mijn moeder thee drinken en zat ze uitgebreid dat bonnetje te lezen(er stonden nog meer dingetjes op trouwens hoor). ik kon wel door de grond zakken, maar ze zei er verder niks van. ik denk dat ze het toen wel al door had. inmiddels weet ze ervan.

nou tot horens dan maar weer.
groetjes sandra

quote: moon78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-05-2006 19:29:12'));

je had oppas nodig, zei je?
dus je hebt  al een kindje? jongetje of meisje en hoe oud??
ben je toen wel via de normale weg zwanger geworden, of ook met behulp van hormonen.
wij gaan voor ons eerste kindje. vind het wel spannend allemaal. ik hoorde gister dat het zusje van mijn collega weer zwanger is en als je er dan zo over praat dan kan ik mij er al helemaal op verheugen. kleertjes kopen, meubeltjes uitzoeken, het lijkt me geweldig allemaal.
maar ja, toch nog maar even geduld hebben dus. hier nog niks te bekennen trouwens, zit nu dus op dag 32.
wat jij met je schoonmoeder had, dat had ik met mijn moeder. ik had in jan een thermometer gekocht bij action, maar ik had het bonnetje op tafel laten slingeren. toen kwam mijn moeder thee drinken en zat ze uitgebreid dat bonnetje te lezen(er stonden nog meer dingetjes op trouwens hoor). ik kon wel door de grond zakken, maar ze zei er verder niks van. ik denk dat ze het toen wel al door had. inmiddels weet ze ervan.

nou tot horens dan maar weer.
groetjes sandra

Hoi hoi,

Ja we hebben al een dochtertje,4 jaar is ze nu.
En we hebben haar eigenlijk gekregen,een cadeautje...
We waren niet bezig voor een kindje. Dus eigenlijk de 1e ronde raak.
Maar ik was altijd al een beetje onregelmatig en was toendertijd ook nog nooit aan de pil geweest.
Ik heb de pil 3 jaar geslikt en na het stoppen was mijn lichaam helemaal in de war,nu 14 maanden na het stoppen is mijn lichaam nog steeds in de war!!
Schiet dus niet echt op!!
Ik weet wel dat ik noooooooooit meer aan de pil ga,echt troep!!!!!

Ja ik kijk ook heel erg uit naar het zwanger zijn,vooral nu ik er weer ff van geproefd heb.
Zo bijzonder,dat alleen jij en je man weten dat er wat in je groeit,zoiets intiems samen te delen.

Hoe is het verder? dag 33 ondertussen? Al verhoging?
Ik heb sinds gister een verhoogde temperatuur maar we hebben de afgelopen dagen niet veel gesext. (met zo'n lange cyclus weet je gewoon niet wanneer je moet vrijen!!) Dus deze keer wordt het ook niks.
Maar ben wel blij dat ik dan ongi word en weer met clomid kan gaan beginnen,hopelijk slaat het nu sneller aan.

tot horens,

groetjes Jacqueline

hoi jacqueline,

ik had vanmorgen toen ik naar het toilet ging wat rood slijm erbij. zou ik nu ongi worden??
ik hoop het toch niet.

ik heb de pil vanaf mijn zestiende geslikt, dus dat is zo'n 11 jaar. heel lang dus.
ik wou al veel eerder van de pil af, maar we zagen het niet zitten om het weer met een condoom te doen. als het aan mij ligt begin ik ook nooit meer met de pil.

wat leuk zeg, al een meissie van 4. grote meid al zeker??
hoe oud was jij toen jij je dochter kreeg? en hoe oud ben je dan nu?
ik ben nu 28, wij zijn sinds 9 sept 2005 getrouwd. en toen ben ik dus ook met de pil gestopt.ik wou al vanaf mijn 25e kinderen, maar mijn man was er nog niet aan toe en trouwen wou hij ook niet. dus toen in febr 2004 heb ik tegen hem gezegd, als je niet trouwen wil dan wil ik wel graag kinderen en wel nu, toen was ik 26.
toen zei hij dus dat hij dan toch wel eerst trouwen wou, voordat wij aan kinderen begonnen. dus eind febr '04 heeft hij mij officieel ten huwelijk gevraagd. maar ja, toen duurde het nog anderhalf jaar voordat we gingen trouwen. dus moest ik mijn kinderwens ook anderhalf jaar uitstellen. dus inmiddels zijn we dik 2 jaar verder.
zijn jullie ook getrouwd?

wat zou die verhoging bij jou nu te beteken hebben dan? zou je nu pas je eisprog hebben dan?
ik had vanmorgen ook een verhoging van 0,2 gr. en toch vanmorgen dat rode slijm, soms snap ik helemaal niks van mijn eigen lichaam hoor.

tot horens, groetjes sandra

Hoi,

Rood slijm? hmmm misschien je ongi,dan zou ik echt ff de ha bellen hoor,want dan heb je waarschijnlijk geen eisprong.Maar je had ook een verhoging,kan ook een ovulatiebloeding zijn.

Vul je je tempgegevens in in een schema?
Ik doe het via www.fertilityfriend.com en die geeft nu ook een eisprong aan,kijk maar

errug handig programma vind ik dit.

We zijn nu ongeveer 3 en een half jaar getrouwd.
Ik was 19 toen ik mijn dochtertje kreeg en ben nu 23.
Dat heb je trouwens  slim aangepakt door te zeggen niet trouwen dan nu kinderen!!
Mijn man wou ook lange tijd geen 2e maar ik wel.
Toen had ik voormezelf besloten te gaan beginnen met een studie,maar wou eerst nog 1 serieus gesprek over een 2e met mijn man en dan zou ik gaan beginnen met de pabo.
Bleek dat hij toch ook wel graag een 2e wou,dus die studie heb ik aan de kant geschoven!!
Had goeie hoop dat het snel raak zou zijn,net als bij mijn dochtertje en omdat ik al eerder met de pil was gestopt,maar daar heb ik me toch behoorlijk in vergist!!!

Nou ben benieuwd hoe jouw tempcurve eruit ziet!

groetjes Jacqueline

nee ik houd mijn temp niet bij in een schema, alleen op een schema die ik geprint heb van babybrabbel.nl
ik zal eens kijken op die pagina.

sandra

Terug
Bovenaan