Lange cyclus

Bedankt voor je reactie. Wanneer weet je dat je ei sprong begint? Lijkt mij niet dat je die dagelijks test?  Ik moet het idd ook de tijd geven. Alleen nu ik op dag 40 zit ga je steeds meer aan je eigen lichaam twijfelen. Omdat de wens zeer groot is. Maar ik moet de rust erin vinden en mijn lichaam zijn werk laten doen. 
 
Je eisprong vinden is door dagelijks te testen.. ik begon altijd vanaf dag 10

En geef je lichaam de kans om te ontpillen.. ga er vanuit dat huisarts dat ook eerst adviseert... Bij mij liep cyclus op tot 8-10 weken dus ik ben na ongeveer 1 jaar stoppen met de pil pas doorgestuurd naar fertiliteitsarts.. omdat er lange wachttijd was heb ik toen nog wel teunisbloemolie geprobeerd. Daar kreeg ik mooie cyclussen van..toen ik eindelijk bij de fertiliteitsarts kwam en ze een cyclus gingen volgen kwam pcos als diagnose maar die maand werd ik ook zwanger
 
Hoi Cardiozuster,
Ik heb ook erg lange cyclussen (40+) en heb gister teunisbloemolie tabletten besteld. Die moeten nog binnenkomen.
Mag ik vragen hoe jij ze gebruikte? Van dan 1 tot aan je ovulatie? Hoe snel merkte je er iets van? Wat nou als je nu precies weet wanneer je eisprong is, is het dan verstandig om ze bijv tot dag 14 te slikken, zodat je zeker op tijd voor je ei stopt? Of is het ook weer niet goed om té vroeg voor je ei te stoppen? Dank je alvast! :)
 
Oh ja en wat bedoel je met mooie cyclussen? Hoeveel dagen? Wist jij btw zeker dat je eisprongen had, ondanks je lange cyclussen? Sorry voor alle vragen!
 
Nee ik kon daarvoor nooit een eisprong vinden dmv testen en sowieso merkte ik niks aan mijn lijf

Ik gebruikte ze van de Kruidvat en volgens het advies op die bijsluiter... Ik gebruikte ze tot mijn ovulatie test positief was... Meestal was dit op dag 14


Ik heb 3 cyclussen gehad onder teunisbloemolie.. die waren toen ineens 28-31 dagen ongeveer.. stukken korter dan de 56-70 dagen daarvoor...
 
Terug
Bovenaan