lange of onregelmatige cyclus

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden ik  ben benieuwd of er onder jullie nog zijn die ook zo`n lange of onregelmatige cyclus hebben.
Ik ben in het afgelopen jaar dus nog maar 2  x ongie geweest en kan dus ook nooit mijn nod melden of aktief ergens over meepraten.
Wel lees ik veel van jullie hoor en ik vind het allemaal  erg interessant.
Af en toe reageer ik ergens op.

Groetjes Mariska

Hoi mariska

Ben je pas met de pil gestopt??
Daar zou het ook doorkomen

Ik heb zelf een te langzaam werkende schildklier. Werd soms in een jaar tij helemaal of maar 2 tot drie keer ongesteld. En niet eens drie dagen ongesteld, allen een druppel op een dag.

hoi Natalia  en bedankt voor je reactie,
Ik ben vorig jaar in april gestopt met de pil en ben nu dus een jaar aktief bezig.
Ik heb een keer na de pil een onttrekking bloeding gehad en toen na 150 en na 116 dagen een ongie en nu zit ik alweer op dag 75
Hoe gaat het nu met jou? is het nu wel regelmatig?
groetjes Mariska

Hoi,

poeh, dacht ik dat het bij mij lang duurde met 42 dagen....
Dat zijn wel hele lange tussenpozen! Heb je al eens met de huisarts gebeld om te vragen? Want ik heb wel eens gelezen dat het dan ook kan zijn dat je maar eens in de zoveel tijd een eisprong hebt en dan wordt het helemaal lastig natuurlijk.

Groetjes,
Marije

Hoi Marije,
Ik was al snel naar de huisarts gegaan toen ik niet ongie werd maar die vertelde ook dat het tot een jaar kan duren voordat het weer normaal op gang komt.
We hadden afgesproken dat ik na een jaar terug zou komen en heb dat dus vorige week gedaan.
Sta nu dus aan het begin van de mmm en zie daar best wel tegenop.

Groetjes Mariska

Hoi Mariska,

De medische molen in lijkt me ook niet super, maar hopelijk komt er wel iets uit zodat jullie dichter komen bij jullie wens: een kindje!
En je hoort wel vaker: op het moment dat het medische circuit er aan zit te komen dient de spontane zwangerschap zich aan, dus ik zal voor je duimen.

Groetjes,
Marije

Kijk dat klinkt positief.

Dat heb je af en toe nodig.
Dank je wel.

Groetjes Mariska

hoi   allemaal,

Zoals je kon zien ben ik niet alleen nog een keer ongie geworden maar ook veel meer gaan schrijven op het forum.

Ik ben nog steeds nieuwsgierig of er nog meer zijn met een lange cyclus en omdat de onderwerpen snel weg gaan naar volgende pagina`s dacht ik laat ik hem er nog eens opzetten.

Een half jaar geleden waren Bea en Marian ook op dit forum en gingen zij de MMM in.

Weet iemand misschien hoe het nu met hun is????

Bedankt   en groetjes Mariska

Terug
Bovenaan