lange of onregelmatige cyclus

Hoi Mariska,

Misschien kun je de dames vinden op het 'als zwanger worden langer duurt'-forum?
Volgens mij gaan een heleboel daarheen als ze het medische circuit in gaan (daar zitten vaak ook ervaringsdeskundigen dus op zich wel logisch dat ze daar gaan lezen/ schrijven al is het hier ook gezellig)

Groetjes,
Marije

Toch nog ff uppen. Mijn cycli tot nu toe zijn:
1e 114 dagen
2e 39 dagen
3e 46 dagen (tenminste als ik vandaag mijn eisprong krijg)

Het schiet niet op. Wie heeft tips???

Hoi Mariska

Hoe was je menstruatiecyclus voor je pil gebruik?
Die van mij was voor pilgebruik ook erg onregelmatig, je kon er geen pijl op trekken.
tijdens pilgebruik was mijn cyclus zoals gewoonlijk wel regelmatig, na het stoppen van de pil in sept 04, kwam mijn menstruatie niet echt op gang.
Ivm mijn werk, heb ik regelmatig contact met mijn eigen huisarts. Ik heb hem mijn probleem voorgelegd. Hij heeft me toen vrijwel meteen doorgestuurd naar de gynaecoloog. Bij mij is toen PCO ontdekt. Ik ben nu dus met medicatie bezig, maar nog komt de menstruatie niet goed  op gang. Het is bij mij nu alweer 44 dgn geleden. En zwanger kan ik niet zijn, want ik heb geen eisprong gehad.
Ik hoop dat ik komend weekend en anders volgende week mijn menstruatie krijg, dan kan ik weer beginnen met een nieuwe clomid kuur.
Ik hoop dat bij jou ook snel ontdekt wordt, wat de oorzaak is dat je cyclus zo lang duurt.
succes.
Groetjes

Hoi

Ik heb/had ook een hele onregelmatige cyclus. 45 dagen is voor mij heel normaal. Tegen de pil kan ik niet, dan ben ik namelijk de hele tijd aan het bloeden.
Vorig jaar ben ik 3 keer ongesteld geworden aan het begin van het jaar. Netjes om de 28 dagen ongeveer. Daarna ruim 3 maanden niet en toen bleek ik, met verwijzing van de gynacoloog op zak voor onderzoek, dat ik bijna 6 week zwanger was!
Ik heb nu een prachtige dochter van 4 maand en sinds de geboorte weer 2 keer ongi geworden. Ik hoop zelf dat mijn cyclus beter wordt, al is het weer erg lang ertussen(42 dagen) Ik weet dat ik niet moet zeuren, ik heb een mooie dochter, maar ik ben bang dat het een toevalstreffer was en ik niet weer zwanger zal worden. Ik geloof niet echt in het kunnen van mijn lichaam. En al heb ik al 1 kind, ik wil er dolgraag nog 1 en de pijn dat het misschien niet lukt of weer heel lang gaat duren( ruim 1,5 jaar voor ik zwanger was) is net zo erg als toen!

Fijn om nog reactie te krijgen maar ook jammer dat jullie ook in het zelfde schuitje zitten.

Ik heb dan ook geen tips. Ik ga zelf volgende maand naar de gynaecoloog.

Als ik daar wat meer weet laat ik het jullie horen.

Groetjes Mariska

Terug
Bovenaan