Lange onregelmatige cylcus

<p>Hoi allemaal, ik ben vorige jaar eind augustus gestopt met de pil. Dat is nu 9 maanden geleden. De pil heb ik echt jaren gebruikt.  Mijn cyclus blijft lang en onregelmatig. 31, 42 50, 36, 65, 41, en nu zit ik alweer op dag 19 en nog steeds een negatieve ovulatietest. Wie is hier ook mee bekend? Zijn jullie uiteindelijk wel zwanger geworden?  Ik wordt er ontzettend onzeker van. De huisarts inmiddels wel om advies gevraagd, maar ik moet het nog even aankijken. </p>
 
Hallo, ik zit een soort van in het zelfde schuitje. In 2017 gestopt met de pil en daarna ook cyclussen gehad tussen de 24 en 52 dagen en alles er tussen. Heb inmiddels een zoontje (die ronde ook ovulatietesten gebruikt en was die ronde positief op dag 20 en toen dus raak met 2x gericht gezellig maken) dus ja je kunt zeker zwanger worden het vraagt alleen iets meer tijd want je hebt iets minder kansen dan een ander. Ovulatietesten gebruiken is een goede, bij voorkeur 2 keer op een dag en ik ga zelf nu (willen graag een 2e) na deze cyclus ook teunisbloem gebruiken om te kijken of ik de cyclussen kan verkorten. Zit bijv nu ook op dag 37 en nog geen menstruatie te bekennen. Misschien is het ook wat voor jou. Succes!
 
Hallo, ik zit een soort van in het zelfde schuitje. In 2017 gestopt met de pil en daarna ook cyclussen gehad tussen de 24 en 52 dagen en alles er tussen. Heb inmiddels een zoontje (die ronde ook ovulatietesten gebruikt en was die ronde positief op dag 20 en toen dus raak met 2x gericht gezellig maken) dus ja je kunt zeker zwanger worden het vraagt alleen iets meer tijd want je hebt iets minder kansen dan een ander. Ovulatietesten gebruiken is een goede, bij voorkeur 2 keer op een dag en ik ga zelf nu (willen graag een 2e) na deze cyclus ook teunisbloem gebruiken om te kijken of ik de cyclussen kan verkorten. Zit bijv nu ook op dag 37 en nog geen menstruatie te bekennen. Misschien is het ook wat voor jou. Succes!
 
Hallo,
Ik ben okt 2016 gestopt met de pil en heb hierna pas in mei 2017 mijn eerste menstruatie gehad, hierna was het ook heel onregelmatig. Soms zaten er maanden tussen. Ik was trouwens niet gestopt met de pil om gelijk zwanger te raken. Uiteindelijk in mei/juni 2018 besloten om voor een kindje te gaan en ik telde in augusuts al aan. Geen ovulatietesten gebruikt. Nu een zoon van 1 jaar. En ben inmiddels in verwachting van een 2e zoon, terwijl ik geen menstruatie meer gehad had na de bevalling. Dus je kunt zeker zwanger worden met een onregelmatige cyclus, al kan het wat langer duren.
 
Dat herken ik ook. Tot 2017 een spiraal gehad en alleen maar onregelmatig. Kon ook steeds mijn ovulatie niet vinden met testen dus ben ik mee gestopt. Werd er alleen maar onzeker van. Uiteindelijk zijn we gewoon een week na ongesteldheid om de dag sex gaan hebben en een jaar na het verwijderen van mijn spiraal was ik zwanger. Nu ben ik opnieuw super onregelmatig en willen een 2de.. klinkt heel gepland, elke cyclus om de dag sex hebben maar in onze drukke levens is plannen helemaal niet verkeerd, daarbij heeft het ons ook echt dichter bij elkaar gebracht en daardoor voel je je ook beter en kan je het misschien wat loslaten. 
 
Hoi,  
Hier  had ik ook een onregelmatige lange cyclus (30-46, soms langer)..  was al meer dan een jaar gestopt met de  pil maar zat nog steeds geen regelmaat in.. uiteindelijk de eerste keer na 1 ronde zwanger geworden wat helaas is misgelopen in februari 2019. Daarna duurde het helaas langer en met gebruik van ovulatie testen. Om mezelf rust te geven omdat ik dan wist wannner ik ongesteld zou moet worden geprobeerd.. 
Uiteindelijk gestart met Teunisbloem tot aan  mn eisprong en had ineens al op dag 15 een eisprong.. en die ronde ook zwanger geraakt.. dec 2019 positieve test.. nu 29 weken zwanger..
 
Hoi,  
Hier  had ik ook een onregelmatige lange cyclus (30-46, soms langer)..  was al meer dan een jaar gestopt met de  pil maar zat nog steeds geen regelmaat in.. uiteindelijk de eerste keer na 1 ronde zwanger geworden wat helaas is misgelopen in februari 2019. Daarna duurde het helaas langer en met gebruik van ovulatie testen. Om mezelf rust te geven omdat ik dan wist wannner ik ongesteld zou moet worden geprobeerd.. 
Uiteindelijk gestart met Teunisbloem tot aan  mn eisprong en had ineens al op dag 15 een eisprong.. en die ronde ook zwanger geraakt.. dec 2019 positieve test.. nu 29 weken zwanger..
 
Terug
Bovenaan