Lange onregelmatige cylcus

Hoii! 


ik was in 2017 gestopt met de pil. Ook heel onregelmatig ongestelt. Bij de huisarts geweest en moest het aankijken. Toen ik nog niet zwanger was beb ik weer terug gedaan naar de huisarts. Heb toen een doorverwijzing gekregen voor het ziekenhuis. Bij mij is toen pcos geconstateerd. uiteindelijk door middel van medicatie zwanger geraakt. 

nientje 
 
 
 
Hoi.
Hier even mijn verhaal met lange cyclussen. Wil niet zeggen dat je hier ook last van hebt. Maar iets om in je achterhoofd te houden als je net als ik een gezellige dame bent :)
Ik ben in februari 2018 gestopt met de pil. Jaar aangemodderd met menstruatie(10 dagen er tussen tot 120 dagen er tussen). Doorgewezen naar de fertiliteitsarts maart 2019. Daar kwamen we er achter dat ik door mijn gewicht niet de juiste hormonen aanmaakte voor een eisprong. Ik moest eerst afvallen voor ze mij verder konden helpen. Tussen maart en oktober 25 kilo afgevallen en vanaf augustus mooie cycly van 24 dagen. In Oktober "onverwachts" zwanger van ons kindje en nu dus 33+3 weken onderweg.
Succes met je avontuur!
 
Bedankt voor alle reacties, we houden hoop en het gezellig Haha....  # mamanouky qua gewicht zit ik prima, daar kan het niet aanliggen.       Heel bijzonder wel dat ik nu 6 dagen een rondje had op de CB ovulatietest en nu net een stilstaande:). Deze cyclus helemaal geen knipperende :) gehad. Heel bijzonder weer..... normaliter heb ik altijd meerdere dagen een knipperende:) voordat hij stilstaat en positief is. Gelukkig gister en eergister het gezellig gemaakt. 
 
Hoi!
Hier ook lange onregelmatige cyclussen (32-46 dagen). Zitten nu in ronde 3. Afgelopen maand begonnen met ovu testen. Deze was 1 dag positief van CB. (Ander merk was negatief die dag, maar is ook niet op een andere dag positief geweest, dus hoop dat dat merk voor mij gewoon niet werkt). Helaas uiteindelijk toch niet zwanger dus gaan verder met de volgende ronde. Ik ben ook benieuwd naar soortgelijke verhalen en ben benieuwd hoelang jullie bezig zijn geweest met zwanger te raken. 
 
Girafje ik heb vanmorgen optijd getest 06.30 uur voor mijn werk aan. In de bijsluiter van CB staat dat je moet testen met je urine van je langste slaap, dat is ochtendurine.
 
misschien zijn niet alle testen even gevoelig en heb je een korte lh piek gehad 1 dag een smiley is ook goed dat weet je in ieder geval dat je een eisprong gaat krijgen 
 
Terug
Bovenaan