Langer doorslapen, extra honger?

hoi hoi,

is het een ideetje niet gekolfde melk te geven en er 's nachts een keer extra uit te gaan om te kolven, zo stimuleer je je productie, (heb ik ook gedaan, is vermoeiend maar het hielp wel, zat gauw weer op pijl en de ochtenden liepen weer lekker.
de productie ga je juist weer tegen door de gekolfde melk te geven. kan je dan misschien beter bewaren (of weggooien maar....het is wel kostbaar vond ik)
de gekolfde melk kan je dan invriezen voor als je nog wel de bv melk wil geven maar van de bv zelf af wil (of moet omdat de kleine de borst niet meer wil)stappen.....

toi toi, ik hoop dat je hier iets mee kan
 


Yordin is van 8mei , dus nu 10 weekjes oud
wat gaat het toch snel.

Sinds 2dagen hier weer uit ritme. Er is op t momeny geen ritme in te krijgen..

Ben nu vandaag voor elke voeding aan het kolven om te kijken hoeveel hij drinkt. 120 en andere keer weer 190 ook dat verschilt weer.

Ook ik kolf snachts naar iedere voeding omdat er dan langere tijd tussen zit en mijn borsten stromen anders over, en is ons bed nat hihi
 
Ik kolfde vandaag 150 cc, dus mijn productie is wel goed op gang. Zeker als je er vanuit kan gaan dat een kindje er meer melk uit krijgt dan een kolfapparaat. Stef drinkt nu ook er veel, maar het is dan ook weer warm buiten. Ik leg hem vaker aan en hij drinkt mijn borsten echt leeg. Vannacht heb ik ook wel gekolfd. Stef kwam pas na 8 uur, maar na 5 uur werd ik wakker van de stuwing. Mijn productie is dus zelfs aan het vergroten, want ik heb nog nooit stuwing gehad. Ook in het begin niet.

Stef is gelukkig ook weer een stuk minder verkouden.

We zijn weer blij hier!
 
Terug
Bovenaan