Lars blijft maar verkouden

Hey dames,

Lars blijft maar een snotneus houden en heel veel niezen.
Toen het mooier weer was had hij er minder last van volgens mij.
Ben dan bang dat ik hem niet warm genoeg aankleed ofzo maar dat denk ik eigenlijk niet...
Woensdag mogen we weer naar het CB voor zijn 3e prikjes dus dan zal ik het ook weleens vragen, maar was nieuwsgierig of jullie kleintjes hier ook last van hebben?

Liefs Kim

Hoi,

De laatste week gelukkig niet, maar de weken ervoor was hij ook steeds verkouden.
Wat een grote snotjes komen uit dat kleine neusjes, zeg! Geen wonder dat ademen moeilijk wordt tijdens de voeding.

Ik neem Sepp lekker mee onder de douche. Dan komt het los en hij vind het leuk.
Moeilijk he, wat je die kleintjes aan moet trekken.

xxx

Hoi hoi,

Laura is echt weken verkouden geweest. Nu is het gelukkig bijna weg, maar het heeft ruim twee maand geduurd.
Ik gebruik af en toe zoutoplossing voor baby's en in haar badje doe ik eucalyptus badgel van zwitsal. Verder was Laura de laatste tijd ook best veel wakker 's nachts. Denk dat het uiteindelijk toch met de verkoudheid te maken had. Erg sneu, maar je doet er verder weinig aan.

Als je bij het cb bent geweest, laat je weten wat ze zeiden? Ben wel benieuwd!

Liefs J

Sneu dat Lars zo verkouden is.
Hopelijk knapt hij snel weer op.
Vaak zijn kindjes die naar het dagverblijf gaan zeker het eerste jaar heel veel verkouden.
Er heerst daar altijd wel iets wat ze oppikken.
Denk dat je er niet veel aan kan doen.
Laat je weten wat het Cb zei?
Beterschap voor de kleine man.

Liefs Daan en Finn

Sneu hè dat verkouden zijn. Maar heel herkenbaar. Sara is net een weekje niet verkouden geweest, maar is opnieuw verkouden. Eerst niezen en snotteren en nu ook weer hoesten.

Ze heeft een tijdje ventolin gehad om over het hoesten en de benauwdheid te komen en dat heeft zeker gewerkt. Nu weer zonder ventolin, maar wel weer verkouden.

Ben benieuwd wat het cb zegt.

Thanks voor jullie reacties. Ben ook benieuwd, duurt nu al zo lang. Hij is eigenlijk vanaf een maand oud al verkouden volgens mij.
Het is heel erg geweest, toen moesten we inderdaad zoutoplossingen gebruiken omdat hij anders zijn fles niet kon drinken.
Nu gebruiken we ook de zwitsal eucalyptus en dat helpt wel wat, maar hij blijft snotneuzen houden en "knort" heel erg.
Komen echt grote snotjes uit ja Marina niet normaal! Dat verwacht je echt niet uit die kleine neusjes :)
Laat morgen wel weten hoe het is gegaan.
Stel dat hij zaterdag nog verkouden is, hebben jullie er dan problemen mee als we toch komen of liever niet? (wat ik me heel goed kan voorstellen hoor, dus gewoon eerlijk zeggen!)

Liefs Kim

Van mij mogen jullie gewoon komen hoor.
Denk dat alle Ukkies wel verkouden zijn of zijn geweest.
De meeste gaan ook naar een Kdv waar van alles heerst.
Verkoudheid blijf je toch niet voor.

X

Terug
Bovenaan