last van de hormonen!!!!

Er zijn hier volgens mij wel heel veel vrouwen die last hebben van de hormonen want als er wat geschreven word nemen we ook aan dat er serieuse reacties opkomen en niet alleen maar afgekraakt worden ik d8 dat het hier een forum was op alles op te zetten.Maar het blijkt maar weer van niet en dat vind ik heel jammer en ook dat ze dan hun naam er niet bij zetten.Het scheelt maar weer dat er wel vrouwen zijn die naar je luisteren en die het wel leuk om hun mening over iets met je te delen maar ja wie ben ik zo dat wou ik wel ff kwijt groetjes bianca.
 
Er is niks mis met een goede discussie naar aanleiding van wat iemand hier neer zet, maar anoniem andere mensen afzeiken of belachelijke antwoorden geven valt niet onder discussieren. Ik erger me daar ook om. We hoeven het helemaal niet met elkaar eens te zijn, maar ik vind dat als je een antwoord geeft ergens op dan moet je ook proberen om serieus en respectvol te zijn. Maar er zijn een aantal anoniemen die dat schijnbaar niet kunnen of willen.

Maarja, als je langs die achterlijke reacties af kijkt zie je toch ook nog genoeg mensen die wel normaal hun mening kunnen geven, dat maakt het dan weer een beetje goed.

groetjes, Jane31wk

 
ik vindt een pittige discussie helemaal niet verkeerd. en als iemand geen naam eronder wilt zetten, hoeft dat ook niet (welkom op het forum).
ieder zijn recht.
en ik vindt zowiezo niet dat je alles op hormonen moet gooien want dat vindt ik toch zo'n onzin...ik ben altijd vrij pittig en rechtuit geweest, ook voor mijn zwangerschap. en ik heb totaal geen last van mijn hormonen, ben een heel vrolijke meid tijdens de zw.schap...maar als je eens een keer iets recht voor z'n raap zegt, heb je meteen last van je hormonen??
denk dat je dat dan zelf hebt.

groetjes sandy
 
pffffffffff zie je wel ahhahah het is zo iedereen mag zijn mening zeggen maar het is hier wel zo als iemand iets over namen erop zet en vraagt wat ze er van vinden direct uit gekafferd worden en dat is niet altijd leuk het is zo ik zeg ook alles recht voor de raap en ik voel me heel fijn bij deze zwangerschap dus het is zo dit is een vrije forum waar alles op gevraagd en geplaats kan worden d8 ik zo en als er dan alleen maar negatieve reactie op uitkomen is niet voor iedereen zo leuk ik heb het zelf nog niet gehad maar ik leef wel met een ander mee die dat wel is over komen dus (bianca)
 
Ik vind anoniem zijn niet erg maar wat ik wel heb is dat je in de war komt van wie wat heeft gezegt op een verhaal als reactie.maar als je liever anoniem wil zijn is dat je goed recht vind ik alleen is het verwarrend hahahahahahahahahaha
 
Wat is er zo grappig Marianne?
Ben je manisch?

En Bianca, als je serieus genomen wil worden schrijf dan aub met leestekens en hoofdletters e.d. Buiten dat je volslagen overbodige berichten neerkrabbelt ziet het er ook nog eens niet uit. Misschien kun je tijdens je verlof en paar schrijflesjes nemen.
 
Terug
Bovenaan