last van de hormonen!!!!

Kijk Bianca bedoel je nou dit soort mensen als anoniem hier boven?JA daar erger ik mij nou ook blauw aan.Wie is hier nou manisch? En euhhh Arjan heeft ook zijn internet netjes betaald dus ook hij mag hier komen het intereseert hem teminste net als mijn man.dus Arjan welkom

ondanks dat ik zwanger ben blijf ik lekker lachen je moet sommige dingen eens goed leren lezen anoniem
 
Ik wil nog even zeggen dat ik het het ook wel leuk vind dat we een geinteresseerde man in ons midden hebben, van mij mag Arjan lekker meepraten. Hij is in ieder geval beleefd en beschaafd, dat kunnen we van een aantal mensen hier niet zeggen...


jane
 
Ik vind het ook maar niks, een man in ons midden. Het zijn over het algemeen toch echte vrouwendingen waar we het over hebben. Ik hoef van Arjan geen advies over kwaaltjes etc
 
tjeetje waar hebben jullie het over waar gaat dit om is dit belangrijk? Hoe belangrijk is het of iemand leestekens gebruikt. Je hoeft toch geen accademicus te zijn om op het forum te schrijven. En waarom mag een man niet op het forum komen hoezo discriminatie? Ik dacht dat de vrouwen het zo prettig vonden dan mannen kunnen meeleven? Dit is de perfecte plaats om de lezen wat er in een vrouw omgaat. Het forum is toch niet alleen maar om te schrijven maar ook toch om te lezen? Wie een bepaald advies niet prettig vind kan er toch overheen lezen? Of we nu wel of geen last hebben van hormonen dat hoeft toch geen reden te zijn om vervelend te reageren.
Ach ja ieder huis heeft zijn kruis en ieder gek heeft zijn gebrek. Laat een ander in zijn waarde dan doen ze dat bij jou ook.
Een oververmoeide mama
 
Terug
Bovenaan