Last van kramp in je kuiten

baby glenn

New member
Overdag heb ik eigenlijk geen last van mijn benen maar zodra ik op bed lig dan begint het...kramp in mijn kuiten. Hebben jullie hier ook last van en misschien tips wat je er tegen kunt doen? Had ergens gelezen een kussen onder je matras neer leggen maar dat helpt niet bij mij. Ik ben elke keer wakker en slaap er helemaal niet goed door.
Gelukkig gaat het met de kleine uk helemaal goed..woe een groeiecho gehad en het zit helemaal op het gemiddelde ook het buikje is bijgegroeit. Het weegt nu met 32wk 1900 gram en het word bij de geboorte geschat op een 6 of 7 ponder. Het hoofdje ligt ook al naar beneden en het begint ook al een beetje te zakken. Helemaal trots op mn ukkie
 
Helaas meid het hoort er echt bij. Wat je er verder aan kan doen weet ik niet. Ik heb het ook weleens maar vaak ben ik er net op tijd bij waardoor het er niet helemaal inschiet. Sterkte.
 
Hey

Helaas hier ook heen tips. Ik heb de hele dag door zere benen/voeten. Ik slaap met mijn voeten eind omhoog.. heb vandaag een douchekruk gekocht en soort uggs schoenen (omdat al mijn schoenen te krap zitten en ik alleen mn slippers nog aankon) en die uggs zijn lekker zacht voor mijn voeten.. ik hoef ook echt niet meer op blote voeten of mijn sokken te lopen. En zit veel met mijn voeten omhoog.
Gelukkig gaat het met onze ukkies goed:)

Liefs
 
Ik heb gehoord een blokje zeep aan het voeten eind onder matras of kussen en inderdaad je voeten war hoger leggen...
Heb het nog niet geprobeerd, ook al heb ik ook last van kramp.
Bij een vriendin hielp het wel

Super dat alles goed gaat met uk...
Bij is het indalen ook al begonnen :)
Dinsdag weer groeiecho dus ff weer spieken
 
het schijnt dat het magnesium of calcium tekort is. wat bij mij helpt is heel veel melkproducten te eten en te drinken! veel melk, karnemelk, vla etc! het is echt afschuwelijk als je het erg hebt!! ik heb het nu niet zo erg omdat ik er op let, maar bij mn 2e zwangerschap had ik soms dagen spierpijn ervan! misschien dat er via de dokter/vk ook iets voor te krijgen is als de melk enz. niet helpt! sterkte!
 
Oh dat lijkt me lastig! Ik heb er gelukkig geen last van.... merk wel dat ik meer vocht aan het vasthouden ben. Draag nu het liefst leggings en Uggs haha. Buik gaat ook al aardig in de weg zitten pfff.
Ik hoop dat er iets tegen zal helpen!! Sterkte!
 
Ik heb er ook veel last van (gehad) het gaat nu aardig goed. Ik had ergens op internet gelezen dat het het beste is om op je linkerzij te slapen, dat is beter voor de doorbloeding van je benen. Ik slaap overigens ook met het voeteneind omhoog, dat helpt ook nog wat...
Magnesium te kort kan ook n oorzaak zijn.

Succes ermee, hoop dat je er iets aan hebt!
 
Terug
Bovenaan