Overdag heb ik eigenlijk geen last van mijn benen maar zodra ik op bed lig dan begint het...kramp in mijn kuiten. Hebben jullie hier ook last van en misschien tips wat je er tegen kunt doen? Had ergens gelezen een kussen onder je matras neer leggen maar dat helpt niet bij mij. Ik ben elke keer wakker en slaap er helemaal niet goed door.
Gelukkig gaat het met de kleine uk helemaal goed..woe een groeiecho gehad en het zit helemaal op het gemiddelde ook het buikje is bijgegroeit. Het weegt nu met 32wk 1900 gram en het word bij de geboorte geschat op een 6 of 7 ponder. Het hoofdje ligt ook al naar beneden en het begint ook al een beetje te zakken. Helemaal trots op mn ukkie
Gelukkig gaat het met de kleine uk helemaal goed..woe een groeiecho gehad en het zit helemaal op het gemiddelde ook het buikje is bijgegroeit. Het weegt nu met 32wk 1900 gram en het word bij de geboorte geschat op een 6 of 7 ponder. Het hoofdje ligt ook al naar beneden en het begint ook al een beetje te zakken. Helemaal trots op mn ukkie