Last van kramp in je kuiten

Hoihoi
Bedankt dat jullie zo meedenken.
Gelukkig gaat het nu redelijk goed. Ik moet wel op mijn linkerzij blijven liggen en het voeteneind heb ik ook nog steeds naar boven. Calsium zou miss wel kunnen dat ik dat te weinig heb...ik lust namelijk geen melk en ik eet ook lang niet elke dag yoghurt of vla. Dat moet ik dan miss toch maar meer gaan eten. Magnesium waar zit dat eigenlijk in?
@renate en denise wat lastig als dat jullie zoveel vocht vasthouden dat je je schoenen niet meer aan kunt, dat lijkt me echt vervelend. Ik heb daar nog geen last van.
@cloewja geniet van je echo morgen!
 
Ik heb inderdaad ook gelezen dat het kan komen door een magnesiumtekort. Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik er veel last van gehad, deze keer maar 1 keer.

Ik gebruik sinds deze zwangerschap ook geen koemelk producten, maar drink wel iedere dag amandelmelk, soms ook nog door de musli. In amandelmelk zit ook best veel magnesium.

Kijk eens op deze site, staat ook een lijst met magnesiumrijke voeding!
http://www.beautyhome.nl/gezondheid/voeding/magnesium.php

Je zou natuurlijk ook extra magnesium supplementen kunnen gebruiken. (Dat las ik in een zwangerschapstijdschrift)
 
Ik heb nog eens zitten zoeken op internet maar als je magnesium tekort hebt dan heb je bijna altijd ook een hoge bloeddruk en dat heb ik absoluut niet mijn bloeddruk is maar 50 tot 60 over 100. Ik slik ook nog steeds de zwangerschapsvitamine compleet mama van davitamon en ik zag op de verpakking dat daar ook magnesium in zit. Maar ik mag niet meer klagen hoor zolang ik op mijn zij blijf liggen en voeteneind omhoog gaat het goed nu.
 
Terug
Bovenaan