last van nesteldrang

Hebben jullie daar al last van???

Ik sinds deze week, heb van de week alle laadjes in de woonkamer uitgezocht en een hoop rotzooi weg gegooid en alles geordend en schoongemaakt en vorige week de woonkamer een goeie beurt gegeven, alle hoekjes en gaatjes gehad en ben vandaag met de keuken begonnen. Keukenkastjes zijn al klaar nu alleen de koelkast, oven en afzuigkap en dan is de keuken ook weer clean.

Ik zei van de week nog tegen mijn vriendin, snap niet dat mensen heel de keuken goed gaan soppen ;) haha en zie mij nu eens.

Gr An (35 wkn)

haha toevallig op mn msn net gezet..

lente in mn bol of nesteldrang hahaha

heb vandaag echt kei veel gedaan lekker alle bedden afgehaald en gewassen end en gestreken wasjes gedraaid lekker alles open gegooid haha stofgezogen en strakkies nog dweilen...

badkamer zondag geheel gepoetst!!!

heerlijk he hahaha

hahaha toevallig op mn msn net gezet..

lente in mn bol of nesteldrang hahaha

heb vandaag echt kei veel gedaan lekker alle bedden afgehaald en gewassen end en gestreken wasjes gedraaid lekker alles open gegooid haha stofgezogen en strakkies nog dweilen...

badkamer zondag geheel gepoetst!!!

heerlijk he hahahaaha

hey hey,

hier ook ben de hele dag aan het opruimen schoonmaken alles wegwassen zodat als de kraamhulp komt ze niet een berg wasgoed heeft.
Ik probeer telkens alles weg te wassen.

ja ik ook en van de week was het zelfs zo erg, mijn meiden stonden al met hun jas aan, moesten voor controle naar de vk en toen zag ik dat het gasfornuis nog vies was, heb ik die nog ff snel gedaan en het aanrecht opgeruimd haha

Nou ja, alles móet klaar zijn voor de baby en ik word ronduit onmogelijk als dat nog niet klaar is (kan iemand mijn vriend uitleggen dat 'het is in vijf minuten gebeurd' niet hetzelfde is als 'het ís gebeurd'?!?).
Verder zou ik wel willen, maar dat trek ik echt niet. Ik doen af en toe wat, maar dan ben ik echt helemaal op.

HAHA, ik heb er geen last van gehad, en nu ook nog niet. Ben er toevallig ergens van de week aan toegekomen om het bedje optemaken, alles lag al klaar maar kwam er niet van.
Moet wel zeggen dat wij (man en ik) afgelopen zondag blij verrast thuis kwamen uit het zieknhuis en het hele huis van beneden naar boven onder handen was genomen. Mn schoonouders waren ff lang geweest als verrassing!
Maar ik zie iedereen ook neerzetten strijken, nou dat doe ik alleen met overhemden en pantalons, de rest nooit. Moet zeggen jullie zijn echt fanatiek.

Terug
Bovenaan