last van nesteldrang

Het is niet te onderdrukken.. Heb wel behoorlijke bekkenklachten, waardoor ik er niet 100% aan toe kan geven, maar ik doe elke dag wat. Moet ook wel. Moet nog dekbedhoesjes maken, anders kan het bedje niet eens opgemaakt worden en de 37 wk komt errg dichtbij! Voor de strijk is mijn moeder trouwens geweldig! en het leuke is dat ze er echt lol in heeft, luiers en lakentjes strijken ;-), onbetaalbaar!

owww strijken! ik doe het normaal bijna nooit..alleen blousjes en dingen die ik echt MOET strijken.
de nesteldrang komt hier met vlagen,maar deze week is het wel erg hoor! ondanks mn bekkenklachten en rugpijn vind ik dat ik iets moet doen in huis! heb al de keuken van boven tot onder gedaan en herringericht en ook de kasten zijn uitgesorteerd.heb alles wat ik neit meer wou van vazen en dergelijke uitgezocht en mijn vriend op zolder laten zetten..ook de bovenverdieping is al aan de beurt geweest. inmiddels ga ik wel eronder door kwa pijn maar vandaag moet ik ook nog het een en ander van mezelf doen. morgen weer al die visite (verjaardag!) over de vloer en wil ik een netjes huis hebben. mijn moeder had zich al aangeboden om te helpen,maar die zit sinds een dikke week met har rechterarm in het gips.dus dat gaat weer lekker moeilijk!
mijn schoonmoeder zei toevallig afgelopen zondag dat ik gewoon moest bellen als ze moest helpen,maarja het blijft je schoonmoeder..die laat ik niet graag mijn huishouden doen hahaha

Ik heb m,n nesteldrang aan m,n vriend gegeven!Hij is op dit moment bezig met de benedenverdieping,ikzelf kan nog steeds niks met m,n rug en bekken,ik ga vanmiddag wel proberen de badkamer uit te mesten!
groetjes
Bianca

hier is de nesteldrang ook toegeslagen hoor, ben lekker in de weer, hoop volgende week alles wat ik in mijn hoofd heb klaar te hebben, daarna nog mijn verjaardag en wat andere leuke dingen en ben ik alweer 37 wkn!!!

Rina

Ik heb wel zin om alles op te ruimen en schoon te maken maar ben er vaak te moe voor en heb net ook te horen gekregen dat ik echt rust moet houden...
dus kan er niet aan toegeven en tja manlief heeft die drang natuurlijk niet haha

Terug
Bovenaan