Last van ogen door zwangerschap?

Hey

Ik ben 15 weken zwanger en heb ook veel meer last van mijn ogen. Ik had al een bril maar moest die bijna nooit opzetten. Ik heb goede ogen alleen als ik moe ben of als het donkerder is zie ik iets slechter en krijg ik een druk op mijn ogen waardoor ik hoofdpijn krijg.
Door het zwanger zijn is dit vele erger geworden. Ik kreeg heel veel hoofdpijn en heb mijn ogen opnieuw laten testen. er was niet veel verandert enkel links was iets slechter geworden, heb dan een nieuwe bril gekocht want de optieker raadde me toch aan om zoveel mogelijk mijn bril op te zetten als het kon. Ik moet zeggen dit helpt echt.
Ik heb ook last van ogen die meer tranen en soms echt droog zijn.
het zijn de hormonen die wat met ons spelen. het kan goed zijn dat het na de bevalling weer helemaal over is.

Sinds ik ong 8 weken zwanger ben heb ik het idee dat ik soms veel slechte zie. Ik draag een bril, ben uiteindelijk met 15 weken naar een opticien gegaan. Mijn ogen zouden dubbel zo slecht zijn nu. 2 Dagen later ben ik weer geweest om mijn ogen te laten testen omdat ik nu een montuur bij had waar ze glazen in konden zetten. Nu was mijn sterkte opeens een stuk verminderd.
Ze geven het advies nu geen nieuwe sterkte te nemen omdat hij gewoon verschillend is.
Dus ik moet de doen met soms erg vermoeide ogen maar ik denk dan maar dat het er allemaal bijhoort :D

Terug
Bovenaan