last van opgezwollen buik

Hoi,

Ik ben nu 6 weken zwanger (van mijn tweede kindje) en heb sinds een aantal dagen een enorm opgezwollen buik. Nee, ik ben niet enorm gaan eten sinds ik weet dat ik zwanger ben, maar ik krijg mijn broeken haast niet meer dicht. Dat is toch niet normaal dat na 6 weken? Zelfs mijn man valt het op dat mijn buik veel dikker is als normaal. Weet iemand of dit ook een zwangerschapskwaaltje is?

Groet, Mama75

Hoi!

Herkenbaar hoor! Ik ben nu voor de derde keer zwanger. De tweede keer groeide ik ook al, maar dat is een miskraam geworden half oktober. Nu ben ik (al)weer zwanger, morgen 5 wkn, en het lijkt nog sneller te gaan! Een aantal t-shirts doe ik echt niet meer aan naar mijn werk! Als ik 's avonds in de auto op weg naar huis zit, voelt het ook net of mijn ingewanden niet meer tussen mijn ribbenkast en heupen passen. Als ik dan met mijn handen voel, is er niet bijzonders. Het zit echt van binnen!

Geen zorgen over maken, maar lastig is het wel.

Groetjes, Kaskes

Wat herkenbaar! Ik ben nu nu 6 weken en 5 dagen en dit heb ik ook! Ik heb een foto gezet op mijn site http://juffie24.punt.nl
Normaal hou ik mijn   buik altijd een beetje in, dat is gewoon mijn houding. Maar dat lukt nu niet meer!
Ik ben blij dat ik niet de enige ben, want ik dacht dat het gewoon tussen mijn oren zat!

groetjes, Juffie

Jeetje dat is inderdaad snel zeg. Zouden het niet vooral opgeblazen darmen zijn enzo? Ik had bij mijn vorige zwangerschap al dat ik rond 11 weken mijn broeken kon verruilen voor zwangerschapsbroeken dus ik hou mijn hart vast. Als je meteen een toeter krijgt, kun je het ook niet echt voor je houden tot 12 weken he!
Nu ben ik mijn zwangerschapsbuikje van Daan nog niet eens kwijt dus dat beloofd wat.
Dat heeft me trouwens wel zo aan het denken gezet over mijn eetpatroon in de zwangerschap dat ik echt hoop het minder ver te laten komen dan vorige keer, toen was ik echt een gestrande walvis . Maar nu ben ik pas net overtijd dus nu zie je nog niets, ik ben erg benieuwd hoe snel het deze keer gaat.

Pff gelukkig ben ik   niet de enige.
Ben ook al een stuk dikker. Komt misschien ook omdat ik gestopt ben met roken, Eigenlijk wil ik nog geen zwangerschapskleding kopen maar ik ben bang dat ik dat toch binnenkort moet gaan doen.

ik ben nu 6w en 3d volgens de echo van vanmorgen.Maar mijn buik zit er uit als 4mnd.
Hahaha.

Als alles maar goed gaat en gezond is dan kom ik hier ook wel over heen.

groetjes,

Het zijn volgens mij inderdaad je darmen die op wat-minder-actief komen
te staan en die door de groeiende baarmoeder omhoog geduwd worden.

Niettemin krijg je er een buikie van en dat is onhandig als je het nog even geheim wil houden ;-)

Kaskes

Hoi meiden,

ook ik herken dat wel hoor! Ben nu ruim 5 weken zwanger, en s'avond doe ik echt de knoop van mijn broek los omdat het dan niet meer lekker zit!
Het leek mij ook wel wat vroeg, maar gelukkig hebben meer meiden dat!

Groetjes Koekeltje

Fijn om te horen dat ik niet de enige ben... 's Ochtends heb ik er gelukkig veel minder last van. Ik zit nu al lekker in mijn pyjamabroek achter de computer. Is wel zo fijn, knelt je buik niet zo .

Groetjes,

Terug
Bovenaan