last van opgezwollen buik

Net zoals juffie24 hou ik ook altijd mijn buik een beetje in, maar kan het nu ook echt niet meer!
Vandaag ben ik 7 weken en 6 dagen zwanger!
Ik ben blij dat er meerdere last van hebben!  Dacht dat ik gek was!

Liefs

hoi,

Ook hier een opgeblazen buikje. ben nu 6 wk en 3 dg en kan geen broek meer aan van een maand geleden . al mijn spijkerbroeken zitten kei strak. Heb voornamelijk al wat vet op de heupen, me taie is aan het verdwijnen hihihi
Gelukkig heb ik nog broeken liggen van voordat ik 12 kilo afviel en die pas ik nu perfect, nou ja lubbert een beetje bij de benen en boven te groot, maar met een riem en niet te strak zit dat beter dan al die andere broeken. Binnenkort maar eens een positiebroek aanschaffen.

xx Bambi

Hoi,

Nou ik heb hier dus ook 'last' van. Vind het geen last hoor want volgens mij is dit gewoon een goed teken. Het is wel wat lastig aangezien niemand het nog weet en moet echt even kijken wat ik aantrek zodat je het niet ziet. Ik ben nu 7 weken en 4 dagen ofzo. Ik vond het ook wel ernstig snel. Ik dacht al dat ik misschien zwanger ben van een meerling ofzo.... maar goed te lezen dat er meer zijn die nu al een buikje krijgen. Ik vind het hierdoor wel nog spannender worden he!!!!

Sterkte!

Hoi,

Nou ik heb hier dus ook 'last' van. Vind het geen last hoor want volgens mij is dit gewoon een goed teken. Het is wel wat lastig aangezien niemand het nog weet en moet echt even kijken wat ik aantrek zodat je het niet ziet. Ik ben nu 7 weken en 4 dagen ofzo. Ik vond het ook wel ernstig snel. Ik dacht al dat ik misschien zwanger ben van een meerling ofzo.... maar goed te lezen dat er meer zijn die nu al een buikje krijgen. Ik vind het hierdoor wel nog spannender worden he!!!!

Sterkte!

Hoi,

Sterkte!

Het zullen inderdaad wel mijn darmen zijn, maar toch best lastig als je het nog niet wil vertellen. Ik krijg op 4 december een inwendige echo en daarna wil ik het pas gaan vertellen. Dat wordt dus nog 2 weken mijn buikje verbergen.
Ik zat gisteren trouwens op de bank en boog even voorover om iets te pakken, sprong zomaar de knoop van mijn broek!  Vind het toch wel grappig hoor!

Wel een goed idee om oude broeken op te zoeken! Ik ben het afgelopen jaar ook 10 kilo afgevallen en heb die broeken nog bewaard voor 'je weet maar nooit'! Ik ga ze zo maar eens opzoeken.
En erg fijn om te lezen dat ik niet de enige ben, dacht dat het tussen mijn oren zat!!!

groetjes, Juffie

Vroeg me af of jullie al zijn aangekomen, of alleen een ander figuurtje zeg maar!
Ik ben iets meer dan een kilo aangekomen!
Maar het voelt wel als heel wat meer haha!

Liefs

Ook hier een buikje.

Ik ben nu ongeveer 7 weken en heb al bijna anderhalve week zwangerschapskkleding aan. Ik kreeg de broeken niet meer dicht en als ze dicht zaten, deed me dat zeer. Werd er kotsmisselijk van. Had ik geen zin in.

xxx Nienke

Terug
Bovenaan