Lastig met avond slaap

Is het erg als ze poos wakker in haar bedje ligt? Mijn nichtje had altijd heel veel baat bij even een eigen rustig veilig plekje. Als ze niet huilt en duidelijk moe is maar tevreden in der bedje zie ik het probleem niet.
Mijn dochtertje zelf slaapt goed, dus daar kan ik niets hurtig over zeggen maar m'n nichtje vind het dus heerlijk om rustig wakker in der bedje te liggen soms. 
Raar? 

Ons zoontje van 10 weken slaapt in de avond ook moeilijk. We hoeven hem overdag en In de avond echt niet in bed te leggen, dan is het huilen en krijsen. Als we hem na zijn laatste fles op bed leggen, is er niks aan de hand en gaat hij heerlijk slapen tot de volgende ochtend 6/7 uur. 
Hij slaapt wel op de bank of in de box na zijn voeding van 19.00 uur, maar echt niet in bed. 
Wij laten het ook maar zo, er zal vast wel een moment komen dat hij wel gewoon in zijn bedje gaat slapen.. 

Hoi hoi, 
wil nog even reageren, bedankt voor de tips :)
vandaag dus later naar bed gegaan, bij 1830 in bad en rond 1900 uur een fles en we hebben samen nog even lekker geknuffeld in bed en ff voor 1930 uur legde ik haar in der ledikant naast mij en ja hoor binnen 5 minuten sliep ze :)
dat is dus inderdaad echt later naar bed ipv 1830 uur.
nogmaals bedankt ? 

Terug
Bovenaan