Lastige vraag

Hi! Hier 25 weken zwanger en de eerste (kleine) aambei te pakken. Ben meteen begonnen met curator zalf én tabletten in overleg met de VK. En dat mocht van haar dus gewoon tijdens de zwangerschap.
Andere tip die ik lees is sprayen met neusspray. Op de aambei dus. Dat spulletje wat er in zit zorgt ervoor dat het weefsel intrekt geloof ik. 
Ik zou als ik jou was vast beginnen ermee, kans is groot dat het met de bevalling wel nog wat erger wordt maar beginnen met behandelen kan denk ik geen kwaad en brengt misschien nog wat verlichting voor de bevalling start. Dat hoop ik in ieder geval voor je want het is knap vervelend! 

Dat ga ik morgen dan meteen halen. 
bij mij is het al wel veel erger dan maar 1 aambei , heb het te lang laten aanslepen denk. Maar kan geen kwaad als ik er mee begin. Bedankt voor de info! 

Yep curanol zalf en tabletten. Neusspray ook goed idee. Bij veel pijn (ik ging na de bevalling stuk van de pijn): lidocaïne zalf! Is direct verdovend. Kwam ik pas na 3 dagen achter... Evt kraamverzorgster vragen het er rechtstreeks op te smeren, werkt heel goed. Misschien alvast in huis halen voor t geval dat.. komt goed!! 

Terug
Bovenaan