<p>Hoi allemaal, </p><p>Ik ben een nieuweling hier en hoor graag jullie ervaringen en tips misschien? Mijn vriend en ik zijn al even bezig voor een kindje. Omdat het niet lukte en ik geen eisprong voel, ben ik eens op zoek gegaan naar mijn ei met behulp van ovulatie testen. Nu heb ik meestal een positieve test tussen 18-22 dagen bij een cyclus van 29 dagen. Dat is volgens mij redelijk laat? Zijn er dames die dit ook hebben maar wel zwanger hebben mogen worden?</p><p>Ook zit ik vandaag op dag 31, 2 dagen “over tijd” voor mijn doen. Vandaag heb ik een CB zwangerschaps test gedaan: negatief. Wel heb ik afgelopen dagen wisselend pijnlijke borsten, steekjes onderin mijn buik, wisselend hoofdpijn en een rommelende buik. Het voelt niet zoals het normaal voelt als mijn ongesteldheid er aan komt, maar dat hoeft natuurlijk niets te zeggen..
Ik vraag me af of er meer zijn die ervaringen zoals hierboven hebben die jullie willen delen met mij? Ben soms bang dat m’n ei gewoon niet voldoende tijd heeft om in te nestelen..? </p><p>Misschien als de ongesteldheid uit blijft over een paar dagen nog maar een keer testen..</p><p>Heel verhaal
Ik hoor graag jullie ervaringen/verhalen! </p>