Late eisprong , over tijd maar negatieve test

Pff herkenbaar. Ik heb een onregelmatige cyclus ( 23 tot 30 dagen) en als ik uitga van een cyclus van 30 dagen ben ik 9 dagen overtijd. 1 dag en 4 dagen na nod getest en beide keren heel duidelijk negatief. Was ook vermoeid, had rommelige darmen, hoofdpijn...erna pijnlijke tepels en sinds paar dagen doen borsten ook pijn...I
Ik begrijp er ook niets van...dus begrijp je zo hard...was me aan het afvragen of ik mss geen eisprong had gehad of zo, maar begrijp dan de pijn in mijn borsten niet... Is normaal vlak voor ik mijn regels heb of als ik zwanger ben ( vorig jaar miskraam gehad).
Je bent dus niet alleen...
 
Ik ben helaas ongesteld geworden.. wel veel minder heftig dan normaal en ook korter maar denk wel te heftig voor een innesteling. Nieuwe ronde nieuwe kansen? ben wel heel erg moe sinds een paar dagen en wat steekjes in mijn buik. Mogelijk een mislukte innesteling en daardoor zo "laat" ongesteld...?
 
@the dreamer: ohhh ik snap je! Lastig hè als je lijf allerlei signalen geeft maar het dan niet bevestigd wordt met een test.. nog even fingers crossed ik hoop voor jou dat je binnenkort een positieve test in handen mag hebben!
 
Hey Mms,
Jammer dat je niet zwanger bent, maar inderdaad een nieuwe kans...Ik denk dat ik dan ook binnenkort mijn menstruatie kan verwachten.
Het feit dat we zoveel gevoeld hebben deze maand bekijk ik als een positief teken voor de volgende cyclus. Er is hormonaal vanalles bezig, dus wie weet is het volgende cyclus wel raak ?!
Ik duim voor je ?!
 
Terug
Bovenaan