A ANONYMOUS_USERNAME jan 27, 2008 #9 Ondanks het verlaten foto's zijn, zijn ze wel super leuk! En wat lijkt max op je zeg
A ANONYMOUS_USERNAME jan 27, 2008 #10 Camera kwijt............ wat een drama!! Nu de foto's van ballorig nog haha. Het is je kereltje inderdaad niet aan te zien dat hij zo ziek is (geweest), het blijft een heerlijk ventje (en jij straalt ook de foto's af haha) Liefs Susan
Camera kwijt............ wat een drama!! Nu de foto's van ballorig nog haha. Het is je kereltje inderdaad niet aan te zien dat hij zo ziek is (geweest), het blijft een heerlijk ventje (en jij straalt ook de foto's af haha) Liefs Susan
A ANONYMOUS_USERNAME jan 27, 2008 #11 leuke foto`s hoor.....en wat een gaaf kapsel heb je....dat wil ik ook maar ik durf niet....en mag neit van manlief pffffff hoest met je little boy??? voelt ie zich alweer fitter en jij dan???? liefs denise
leuke foto`s hoor.....en wat een gaaf kapsel heb je....dat wil ik ook maar ik durf niet....en mag neit van manlief pffffff hoest met je little boy??? voelt ie zich alweer fitter en jij dan???? liefs denise
A ANONYMOUS_USERNAME jan 27, 2008 #12 hoi hoi ohh wat een leuke sprekende foto's dat koppie van hem... en die oogjes.... ik zelt erin weg ps hoe gaat het nu met je mannetje liefs tobi
hoi hoi ohh wat een leuke sprekende foto's dat koppie van hem... en die oogjes.... ik zelt erin weg ps hoe gaat het nu met je mannetje liefs tobi