laten huilen als het nog geen etenstijd is??

quote: MamaDenise reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-02-2007 11:17:55'));

Mijn kleine had daar ook last van hij werd steeds eerder wakker, en ben toen overgestapt op friso extra in combi met friso 'normaal'.
Als jou kleine er erg vaak last van heeft dan kan je gewoon een schepje friso extra in de fles doen,   dat vult iets meer dus blijft je kleine langer slapen.
Nu is hij 3mnd en krijgt 5x per dag 180cc.
's morgens 7uur  5 schepjes extra en 1 schepje normaal, om 11/3/7uur 4 schepjes extra en 2 schepjes normaal en om 11 uur 6 schepjes extra.
Maar je kan zelf gewoon varieren...

Is inderdaad een optie, maar let wel op  ivm darmkrampjes! Mijn zoon heeft  echt gegild van de pijn in zijn buik. Ik het info nr van Friso gebeld en daar gaven ze aan dat het wel een bekend iets was, dat ze er erge krampen van kunnen krijgen. En ik mengde het ook: 4 schepjes normaal en 1 schep voor hongerige baby's.Dit 8 dagen geprobeerd.  DRAMA vond ik het.
De natuur regelt het wel.  Hij krijgt voeding wanneer hij dat wil. En dat  is meestal om de 3 a 3,5 uur. Soms ook wel om de 4 uur. En hij krijgt 6 voedingen per dag van 150 water met 5 schepjes.

Succes
Anita (zoon van bijna 12 weken)

Hoi. Bedankt voor jullie reactie`s. Teun krijgt nu om de 4 uur zijn flesje (met afgekolfde melk) als hij blijft huilen of een uur naderhand en ik merk dat hij echt honger heeft geef ik hem gewoon nog meer. Ik vind idd niet dat hij honger hoeft te lijden!
Het gaat nu zo wel goed af en toe nog even een inhaal race tussendoor maar goed,ik ben tevreden en hij ook haha.
Groetjes Mikkie.

Maar ja als het om afgekolfde borstvoeding gaat vind ik het weer een heeeeeel ander verhaal!
Borstvoeding is lichter verteerbaar dan poedervoeding.
Gewoon lekker geven wat ie nodig heeft hoor, als hij aan de borst had gehangen zie je ook niet hoeveel cc hij drinkt. Maar ja, da's mijn mening...

Succes ermee!!!!

Terug
Bovenaan