A
Anoniem
Guest
Ik kom net bij het CB vandaan voor Luna. Gewoon op het inloopspreekuur geweest om even te wegen. Ze is nu 4730 gr. (geboorte gewicht 3670) dus in dikke 3 weken tijd is ze een kilo aangekomen, ben blij dat dat bij ons niet zo snel gaat haha.
De verpleeg kundige vroeg hoe het ging en ik vroeg om tips omdat ze snachts ook gewoon rustig om de 2 1/2 a 3 uur voor de fles komt en dat ze geen enkele overslaat snachts. Het antwoord van onze verpleegkundige....: Laat maar brullen!! Ga om het half uur maar heen om haar te aaien en te troosten maar gewoon lekker laten brullen, valt van zelf weer in slaap en dit houd je een paar nachten aan!! Dan is ze zo van de nachtvoeding af....
Oh dit lijkt me erg moeilijk.... Ik weet niet of ik dit over mijn hart kan verkrijgen.... Ik wil het wel proberen en zou de buurvrouw al vast waarschuwen maar toch....of ik (of mijn hartje) dit vol houd...?
Hebben jullie dit wel eens gedaan?? Ik weet ook niet of ik haar er tijdens het troosten wel uit kan halen om te wiebelen tijdens het troosten.... Of mijn moeder zei dat ze het vroeger ook zo deden maar dat ze dan soms wel eens wat water gaven... Maar ik weet niet of dit ook juist dan tegen werkt en dat ik het me zelf dan nog moeilijker maak.....
Monique