Laten huilen 's nachts

Volgens mij kunnen die klkeintjes toch ook nog geen ECHT ritme hebben..

Ik zou het ook wel fijn vinden als Danique 's nachts zou doorslapen, maar we kunnen het ook anders zien.

Als je je kleine hummel 's nachts aan het voeden bent, moet je maar denken dat dat een gelukgevoels moet zijn dat jij wakker bent met jou kindje wat lekker eten krijgt terwijl de iedereen ligt te slapen...

Ik geloof er trouwens niet in dat de maagjes echt aan die nachtvoedingen gaat wennen. Die nachtvoeding gaat er echt vanzelf af.. Bij de een is dat na 5 weken en bij de ander is dit na 3 maanden pas..

Meiden, succes met de nachten en voor de meiden die dat nu nog kunnen, pak overdag even 1 of 2 uurtjes rust...

Liefs, Marielle

Hugo is ondertussen 17 maanden en komt ook vaak 's nachts nog een keertje. Hij krijgt van mij nog 2-3 bv per dag en voor de rest natuurlijk gewoon eten.

De afgelopen tijd kwam hij standaard tussen 3 en 4 en nu wat later. Het zegt qua leeftijd dus ook niet alles.

Als je je neerlegt bij de nachtvoedingen dan scheelt dat heel erg   veel. Ik zou ze echt niet laten huilen en als ze zo klein zijn kun je ze volgens mij nog niet wennen aan een volle buik 's nachts. Zo'n ritme van een kleintje is altijd anders dan je graag zou zien.

Succes!

Miriam

Hoi,
Ik weet dat dit onderwerp al van een tijdje terug is, maar wilde er toch iets over kwijt. Waar heeft dat consultatiebureau het over?????? Nachtvoeding is voor een baby van drie weken heel gewoon!!! En tuurlijk is het fijner als je baby doorslaapt, maar die kleintjes huilen echt alleen als er echt iets is hoor! Ik ben ook van mening dat laten huilen ze alleen maar angstig en alleen maakt. Ik heb vier kids en heb ze tot een maand of vier nooit laten brullen. Bij allemaal ging de nachtvoeding vanzelf weg. Inderdaad bij de ene met 6 weken, bij de ander pas na een paar maanden. Ze slapen allemaal goed.
Ik ben van mening dat je kleintjes eerst een geborgen en veilig gevoel moet geven. Dit doe je door zoveel mogelijk tegemoet te komen aan hun behoeften. Die behoeften hebben ze niet om jou te pesten trouwens. Als je dit doet, zorg je dat je kindje zo tevreden is als mogelijk is (de ene baby is nu eenmaal meer en eerder tevreden dan de andere). Een tevreden baby zal eerder in staat zijn zich in haar eentje te redden.
En verder, laten brullen s'nachts, ik weet wel wie er dan nog meer wakker ligt! En niet alle baby" houden na drie nachten brullen op hoor. Als ze honger hebben, zullen ze echt blijven brullen, dat is hun overleveingsinstinct namelijk.
Ivy

Terug
Bovenaan