Laten huilen, troosten, uit bed halen??? TIPS!

Wil nog een keer reageren. Ik denk dat het niet tegen het huilen kunnen van je kindje is "ingebouwd" in de moeder. Ik heb dat ook heel erg. Als mijn dochter overstuur aan het huilen is of opeens midden in de nacht begint te huilen dan raak ik meteen gestresst en gespannen! Een vriendin van mij vertelde dat ze zelf ook wel eens begon te huilen als haar kindje overstuur was. Zo erg vond ze het. En mijn buurvrouw vertelde dat ze met haar oudste dochter wel eens expres een autoritje gingen maken, zodat hun kind ophield met huilen... Zo zie je maar, er zijn veel moeders die het hartverscheurend vinden als hun kindje huilt!

Hoi,

ik kan er ook niet tegen hoor om Stijn te laten huilen en dat heb ik dan ook nooit gedaan. Hij mag best even mopperen maar hoeft niet overstuur te raken. Ik geef je groot gelijk dat je haar nog even lekker bij je in de box hebt laten spelen. Ze zijn nog zo klein en hebben soms gewoon weer even behoefte aan die extra aandacht en troost.

Groetjes van Marloes

Hallo,

erg is dat hé? Dat je niet weet wat er prs aan de hand is met je kleintje.
En vooral als ze eigenlijk nooit huilen
Wij hebben het vorige week met Dylano ook gehad. Hebben ook al het mogelijke geprobeerd, en uiteindelijk is hij na zijn badje in slaap gevallen, anders waren we naar de HA-post gereden hoor!
Hij had duidelijk last van buikpijn. Moest veel scheetjes laten en je hoorde zn buikje ook.
Was ook echt keizielig hoor!!
Hoe gaat het nu met je kindje??

Wbt de mannen: Mijn man ken er dus absoluut niet tegen dat Dylano zo huilt. Dat was heel goed te merken vorige week. We hadden allebei de tranen in onze ogen staan, gwn omdat het hartverscheurend was.

Liefs Debby.

Eline draakt de laatste weken ook heel erg 's avonds. Tegen alle adviezen van andere mama's en het CB, haal ik haar toch echt na zon tien minuten huilen naar beneden. Het voelt voor mij gewoon niet goed haar te laten liggen huilen. Bovendien kan ook ik er heel slecht tegen.

De laatste dagen gaat het weer goed moet ik zeggen.

Hoi Debby,
nou ze heeft gelukkig verder goed geslapen.
Ze was wel vroeg wakker, half 8 (maar wij zijn verwend wan dat valt natuurlijk nog wel mee maar normaal gesproken wordt ze pas rond 9:00u wakker).
En nu ligt ze alweer lekker te slapen.
Bedankt voor de tips en goed om te horen dat ik niet de enige ben die niet tegen het huilen kan!
Groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan